Hvorfor har jeg fået en "TDC Homebox"?

Jeg har i flere år haft et TDC bredbånds abbon, som kører udmærket. For et par uger siden fik jeg pludselig en kasse med "TDC Homebox". Der er ingen følgebrev eller forklaring, udover at jeg skal sætte et gult kabel i min PC og borer huller i væggen. Men hvorfor det? Min netforbindelse fungerer udmærket som det er - og som de siger i USA: "If it ain't broke, don't fix it". 

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja det kan du have reti, men det er også grunden til at de er bagud i USAHumørikon med tunge

der er sikkert lavet noget om i dit abonnement, så at dit gamle modem ikke længere kan klare det,

har du lavet ændringer i det abonnement.

jeg vil også lige sige at i forhold til din gamle løsning er der mange fordele ved at få sådan en Gateway som homeboxen er, det mest åbenlyse er at det er Modem, router, Trådløst acces point i 1 det spare dig for en masse boxe. og så er det en VDSL2 box så den kan klare en forbindelse op til 20 megabit(i teorien mere).

jeg tænkte lige på at det kan være det med at alle TDC kunder får en forbindelse der hedder op til 20 megabit, og dem som ikke kan få så høj får op til 10 megabit.

http://om.tdc.dk/publish.php?id=27473

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P