Hvorfor crasher min TDC Play app hele tiden?

Hej

Mit problem er at min TDC Play app crasher hele tiden på min telefon. Den gør det når jeg vil skifte sang eller den sang jeg hører er slut. Min telefon gør det ikke ved nogen andre apps, så det kan ikke være den der er noget i vejen med. Jeg har endnu ikke kunne finde en løsning, så derfor spørger jeg herinde, om der er nogen der ved hvad man kan gøre for at få det til at fungere igen?

Hilsen Frida

18 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Frida

Hvilken mobil har du? Er den på tdc.dk/musikmobil?

DBH

C

Jeg har en iPhone 4, og ja, det mener jeg da at den er.
Omdømme 2

Hey Frida

tak for info. Det gør det lidt lettere, når jeg ved hvilken mobil du har.

Som regel når disse fejl sker er det enten på grund af netværk, at du har dårlig forbindelse eller der kører en masse andre opdateringer i baggrunden. Eller der kan være en fejl på det konkrete stykke musik du prøver at afspille. Lad os starte med at teste det sidste: tag en af dine playlister og sæt den offline. Hvis du oplever fejlen nu, så er det bedste du kan gøre at rydde applikationen for musikfiler. Dette gøres under 'Mere'

DBH

C

Når jeg går ind under "Mere" og trykker på "Slet musikfiler", så gør min mobil ikke rigtigt noget. Den arbejder kort, men efter sker der ingenting. Kan du hjælpe mig?

Omdømme 2

Hey Frille107

Prøv at afinstallere app helt. Det lyder som om der er en cache der driller.

Fingers crossed - det skal lykkes

DBH

C

Jeg har samme problem på iPod.

App'en lukker/crasher når der skal skiftes nummer.

Hvorfor?

Min Ipod 8Gb/ 2. generation crasher/lukker på samme måde som Karsten7400 beskriver det. Jeg har prøvet at afinstallere/installere app'en - uden ændring. På Min Ipod 8Bg/4.Genration virker det som forventet.

Hej igen. Jeg har prøvet at af-installere app'en, og så installere den igen flere gange, men det virker desværre ikke. Er der andre ting man kan gøre?
Omdømme 2

iPod er ikke understøttet af TDC Play. Det er kun de mobile devices iPhone og iPad der er.

DBH

C

Hej Chriz. Hvor har du dog det fra at IPOD ikke er understøttet .... ?

Ifølge Itunes, er kravet

• Free
  • Category: Music
  • Released: 14 April 2011
  • Version: 1.0
  • Size: 1.0 MB
  • Languages: English, Danish
  • Developer: TDC A/S
  • © TDC A/S
Rated 4+Requirements: Compatible with iPhone, iPod touch and iPad. Requires iOS 3.1.3 or later.

Omdømme 2

hey Hunden2002

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=28924 Det er de handset TDC Play understøtter. Upload til iTunes giver ikke mulighed for at lave en begræsning.

De understøttede handsets findes på tdc.dk/musikmobil

DBH

C

Hey Chriz
Kan du hjælpe mig igen, for det hjælper ikke, når jeg af-installerer og installerer app'en?
Hilsen Frida
Omdømme 2

Hey Frida

Det lyder ikke rart. Hvornår er det app crasher? Afspilning, søgning?

DBH

C

Det er når jeg trykker på "Næste", altså det vil sige, at jeg kan godt afspille et nummer, men hvis jeg så prøver på at afspille et andet nummer, mens jeg hører en sang, så er det at app'en crasher.
Det er samme problem jeg ser på iPod som Frille107 ser på iPhone.

Chriz: Glæder mig til at se dit svar til Frille107. Mon ikke den samme løsning kan bruges på iPod?

Tak til Hunden2002 for dine info fra iTunes. Er du helt med på hvad der menes med handset?

Omdømme 2

iPod er ikke understøttet jf positiv listen. De er ikke testet eller omfattet af TDC Support. Jeg kan forestille mig at de kommer til kort i forhold til de misbrugsmonitoreringsværktøjer som anvendes.

C

Misbrugsmonitoreringsværktøjer???? Så TDC kan se om det er en iPod eller iPhone der kører app'en?

Mangler stadig et konkret svar til Frille107 på problemet.

Havde du nogen andre forslag til hvad jeg kunne gøre for at få app'en til at virke?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)