Hvordan udvider jeg mailboks fra 10MB til 250MB?

• vhe
  • 0 kommentarer
Jeg har TDC Duo med bredbånd 5120/512.

Min mailboks er på 10MB og jeg kan forstå, at der skulle være mulighed for at udvide mailboksen til 250MB uden det koster yderligere. Jeg har forsøgt at finde det "banner" på Webmais forside, som der omtales i vejledningen, men jeg kan ikke se det nogen steder.

Er der en eller anden som fortælle hvordan jeg skal gøre, så vil jeg være meget taknemmelig.

Venlig hilsen

vhe

15 Kommentarer

Hej vhe

Velkommen til TDC-forum.

http://mail.tdc.dk  Nu hedder det 1 GB. Klik på banneret.

mailbox størekse.JPG

Hej Maja

Tak for dine svar, men mit problem er, at jeg har ikke det banner som du anviser.

Under angivelsen af procentuel udnyttelse af de 10MB jeg har p.t., er der blot en

masse annoncer fra Google.

Kan der findes en løsning på dette?

Venlig hilsen

vhe

Hej igen

Når du er inde på webmail, så prøv lige at se hvad der står ud for der, hvor jeg har sat en pil.

Det er udlukkelsesmetoden jeg nu benytter mig af.

Det kunne jo være din indbox var blevet større.Blinkende humørikon

EDIT: (For at se det på din indbox, skal du klikke på mapper i venstre kollonne.)

webmail-oversigt.jpg

PS: Er det denne side du har kikket på?

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/faq.php?id=10931

Hej Maja

Her er en kopi af det der står under mine mails i webmail:

Du har brugt 7% af de 10 MB du har til rådighed.
Du har brugt 2% af de 1.000 mails du kan have liggende.

Du har oprettet 0 mappe(r).
Du kan oprette 50 mappe(r) i alt (ekskl. systemmapper).

Jg har nedbragt forbruget fra 94% forleden dag til nu 7%

ved at slette nogle mails med billeder.

Venlig hilsen

vhe

hej igen

Nu har jeg ledt på TDC's sider og du burde kunne. De kunder der har mobilt bredbånd kan ikke, hvis jeg ellers har forstået det rigtig. Jeg bliver nød til at give dig nummeret til kundeservise, Kundeservice              80 80 80 10   8-17.30 - men vendt lidt, det kunne jo være der er andre der har et bedre bud, da dit problem ikke er så akut.

hej igen

Lige et godt råd. Hvorfor bruger du ikke et postpogram på din pc, så er du ude over dine ærgelser med at du ikke har plads nok.

Windows Live mail 2011

1.  Windows Live Mail - Download
  2. . Windows Live Mail - Opsætning TDC-side
  3. . Windows Live Mail - Tilbagemelding         - Fundet af Miela1 TDC Kunde
  4. . Windows Live Mail - Dansk stavekontrold - Fundet af Jesper
Hej Maja

Jeg bruger Windows Live Mail, men når nogen sender mails med flere billeder bliver de afvist. Dette skete så sent som for leden dag. Billederne blev så sendt 2 ad gangen og da de 5 billeder var modtaget var mailboksen udnyttet med 95%.

Jeg venter lige og ser om der er nogen der har et bud på hvordan jeg skal gøre og ellers kontakter jeg kundeservice.

Tak for indsatsen.

Venlig hilsen

vhe

Hej vhe

Jeg havde ikke fået forståensen af at det var et postpogram på din pc der afviste dine mail.

Vil du godt prøve at se din opsætning efter på windows live mail. TDC har forandret opsætninge et par steder. Dette for at være sikker på at din opsætning er som den skal være.

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

TDC hjalp med ændrin gen.

Mailadressen var knyttet til forkert abonnementnummer.

Jeg er meget enig med FN i hans svar på dette indlæg. Derfor har jeg fjernet din "løsning" på denne og markeret Maja' svar som løsning i stedet. Jeg vil for denne ene gang skyld antage at du har villet gøre det rigtige, men er kommet til at klikke forkert? Skulle det ske igen, kan du sende mig en PM og jeg vil hjælpe dig med at rette op på det igen Glad humørikon

Det er vigtigt for dem som kommer og skal se, hvad der hjalp dig, at de kan se svaret, ikke dit svar.

Hilsen

Patrick, Moderator

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Maja har brugt en farlig masse tid på at hjælpe dig, - og alligevel markerer du dit eget tågesvar som Løsning.

Dit spørgsmål lød: Hvordan udvider jeg mailboks fra 10MB til 250MB? - og det har Maja givet dig adskillige og helt korrekte besvarelser på.

At markere et svar som Løsning er ikke kun et spørgsmål om at give credit til rette vedkommende, men skal i lige så høj grad tjene det formål at virke som vejledning for andre brugere med samme problem, - og der er sgu ikke nogen der kan bruge det til noget, at du ikke engang kan finde ud af hvilken mailadresse der er tilknyttet din konto, såvel som det er spørgsmålet i overskriften aldeles uvedkommende.

Du er et glimrende eksempel på hvorfor jeg, - og sikkert også flere andre, bliver mindre og mindre motiverede for at bruge vores tid på at hjælpe nogen på dette forum.

Mvh FN.

Hej

Fuldstændig rigtigt. Motivationen til at hjælpe den næste i rækken, svinder gevaldigt ind.
@FN

Tak - fordi du med dit indlæg - støtter alle brugere til at finde en brugbar løsning på et it-problem.

EDITH: Rettet min signatur til....

Du kan vælge et svar i tråden, som [accepteret som løsning].

Du kan vælge at rose de gode indlæg. [synes godt om]

Hej Maja

Sikke en masse påstyr jeg har skabt. - Det var bestemt IKKE meningen.

At jeg skabte et svar med at TDC Kundeservice hjalp med løsningen på grund af, at min e-mail adresse var knyttet til forkert abonnementsnr. - hvilket iøvrigt var sket ved en fejlekspedition hos TDC og som jeg ikke  kunne vide noget om, var alene for at tilkendegive, at dette evt. kunne hjælpe andre med samme problem.

Det var da slet ikke for at miskreditere dig. Jeg har været meget taknemmelig for din hjælp og jeg har da også d. 14.2. takket dig for hjælpen og meddelt at jeg ville kontakte TDC om problemet.

Dette var min første henvendelse i dette Forum og formentlig også min sidste af frygt for komme til at træde andre over tæerne, hvilket bestemt ikke ligger til mig.

Med venlig hilsen

vhe

Hej vhe

Jeg er sikker på du har klikket på løst tråd i god tro. og jeg syntes bestemt ikke det skal være sidste gang du henvender dig til forum. I øvrigt er du ikke allene om at klikke forkert.

Bare prøv at se Patricks svar til løsning på din overskrift. Han har flyttet din løsning til en opsætning til din windows mail. Det er da lige så fjollet.Blinkende humørikon

Hvis ikke han kan hitte ud af det, kan vi vil heller ikke forvente at andre kan.

God uge til dig og forhåbentlig på genskriv.Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

"........af frygt for komme til at træde andre over tæerne, hvilket bestemt ikke ligger til mig."

Nej, tilsyneladende ikke.

Trods en ordentlig opsang så svarer du både venligt og høfligt, og det er da en menneskelig egenskab der er særdeles prisværdig.

Jeg har ikke fortrudt mit indlæg, - men det er naturligvis ikke fair at det lige netop blev dig der fik "månedens sviner" for en hel del tids sammensparet irritation over diverse spørgeres manglende forståelse for hvordan forummet bør fungere.

Jeg håber du også vil bruge forummet næste gang du måtte få et problem. Du vil altid få al den hjælp her som forummet brugere overhovedet kan give dig.

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P