Svar

Hvordan tømmer man papirkurven, i online backup'en af Home Disk.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej Forum.

Jeg har brug for hjælp til hvordan man tømmer papirkurven i Online Backup'en af Home Disken.

Jeg har ca. 32 Gb. til at ligge i papirkurven som jeg gerne vil have væk!!

Og det er ikke papirkurven i Home Disken, som jeg mener.

icon

Bedste svar af thomasr 22 februar 2011, 16:11

Hej,

Filer bliver slettet fra papirkurven i Online Backuppen efter 45 dage. Samme regel gælder for indhold i papirkurven på selve HomeDisken.

mvh

Thomas

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Munk

Det er desværre ikke er muligt at slette data i online backup'en. Trist humørikon

Det er i øvrigt sådan, at hvis du ændrer en fil på din HomeDisk, men beholder samme filnavn, så vil der blive lavet en ny backup af filen, men med et tilføjet løbenummer. Fx har jeg jeg nu over 20 versioner af min fil "Outlook backup" liggende i online backup'en. Jeg har derfor en større datamængde i min online backup end på min HomeDisk. TDC har dog oplyst, at der indtil videre ikke er nogen begrænsning på, hvor stor en datamængde, man kan have i online backup'en.

Jeg ved ikke, hvorfor TDC har valgt denne model, men man kommer da i hvert fald ikke til at slette noget ved en fejltagelse! Blinkende humørikon. Jeg har også spekuleret på, hvordan jeg skal håndtere data, hvis det på et tidspunkt bliver nødvendigt at genindlæse min online backup på min HomeDisk. Men skulle det blive aktuelt, håber jeg, at TDC til den tid har ændret konceptet, så jeg kan få ryddet op i min online backup inden genindlæsningen Blinkende humørikon

Mvh

Stephen

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Filer bliver slettet fra papirkurven i Online Backuppen efter 45 dage. Samme regel gælder for indhold i papirkurven på selve HomeDisken.

mvh

Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)