Svar

Hvordan slette numre ved redigering af playlist?

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hvordan sletter man numre ved redigering af egen playlist i TDC Play, ved brug af almindelig browser fra PC?

icon

Bedste svar af sofloc 10 maj 2011, 11:34

Ok2, nu har jeg set de grå kryds. De kan komme til syne hvis listen er flere end ca. 14 numre lang, sådan at dets højreste side kikker frem fra bag nøgleord-banneret. Den række man vil slette skal så flyttes ned dertil. De findes også oppe i den aktuelle spilleliste, hvorfra listen tilsyneladende kan redigeres. Ja, jeg bruger så det..

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey sofloc

du vælger 'rediger og gem playliste' - herefter vil du se et lille gråt ikon med kryds for enden af de enkelte rækker med sange i.

DBH

C

Hej C, tak, fint, men hvis den ikon findes længst til højre i hvert nummers række, så kan jeg ikke se den, dels fordi der falder en banner om nøgleord ned for den højre side, dels fordi række-feltet synes fylde længre mod højre end hvad browseren vil vise, og det sker i alle de browsere jeg har prøvet, fra Mac (Safari og Firefox) og PC (Opera, IE8 og Chrome). Bh/sofloc

Ok2, nu har jeg set de grå kryds. De kan komme til syne hvis listen er flere end ca. 14 numre lang, sådan at dets højreste side kikker frem fra bag nøgleord-banneret. Den række man vil slette skal så flyttes ned dertil. De findes også oppe i den aktuelle spilleliste, hvorfra listen tilsyneladende kan redigeres. Ja, jeg bruger så det..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)