Svar

hvordan ser jeg tdc play med windows 10

• Deltager
  • 6 kommentarer
Jeg har installeret windows 10 og da jeg i dag ville se tv på tdc play fik jeg en meddelelse om, at jeg skulle installere Viewright webplayer. Blandt valgmulighederne ved installeringen findes browseren  "edge" ikke. Hvordan kan jeg se tdc play med windows 10?

HIlsen Sarah

icon

Bedste svar af BrianHHansen 31 august 2015, 07:15

Hej Sarah.

Windows 10 Browseren Edge, understøtter IKKE eksterne plugins (Java, Viewright osv.) Men hvis du åbner siden du vil ind på i Edge (TDC Play, eller andre) kan du, ved at klikke på menuen (De tre prikker oppe i højre hjørne) vælge "åbn med Internet Explorer" Derved kan du igen bruge plugins, og så burde du også kunne se TDC. Jeg har ikke prøvet, da jeg ikke har TDC TV.

Venlig Hilsen

Brian

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Sarah.

Windows 10 Browseren Edge, understøtter IKKE eksterne plugins (Java, Viewright osv.) Men hvis du åbner siden du vil ind på i Edge (TDC Play, eller andre) kan du, ved at klikke på menuen (De tre prikker oppe i højre hjørne) vælge "åbn med Internet Explorer" Derved kan du igen bruge plugins, og så burde du også kunne se TDC. Jeg har ikke prøvet, da jeg ikke har TDC TV.

Venlig Hilsen

Brian

Hej Brian.

Har lige afprøvet efter din beskrivelse - og det fungerer perfekt.

Tusind tak for hjælpen.

Hilsen Sarah

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)