Hvordan kommer man en side tilbage i TDC play (PC spørgsmål)

Hvis man i TDC Play vælger Musik og Genre og derefter f.eks. Klassisk. Så kommer der en side frem med en masse cd cover billeder, som man så kan vælge.

Til venstre oppe i hjørnet er der to små pile, som danner en "cirkel". Hvis man klikker på disse pile kommer man en side frem og hvis man på den nye side igen klikker på de to pile, kommer man til næste side o.s.v.

Hvis man f.eks. på side 5 klikker på er cover billede for at høre cd-en og nu kommer så endelig mit spørgsmål:

HVORDAN KOMMER MAN SÅ EN SIDE TILBAGE?

Hvis man klikker på tilbagepil, havner man på side 1 og så skal man starte forfra - en side frem af gangen - til man når den side, hvor man var kommet til.

Det er møj irreterende, er der nogen, der har en løsning?

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, det er irriterende.

Jeg har vænnet mig til at højreklikke i stedet og vælge "åben i ny fane.

Jeg er ikke helt med, hvis man f.eks. er på side 5 og højreklikker på et cover, så kommer cd-ens indhold frem, men det er herfra jeg ikke kan komme tilbage til side 5. klikker jeg pil tilbage, havner jeg igen på side 1.

mvh Ole

Omdømme 2

Screenshot_1.jpg

Ja gid det var så vel, så var problemet løst, men når man f.eks. er på side 5, kan man ikke åbne nogen af sidens mange CD-ere i et nyt faneblad.

mvh Ole

Omdømme 2

Prøv at indsætte et link til hvad det er du forsøger at åbne

Det kan man desværre ikke, muligheden findes ikke hverken ved at venstre- eller højreklikke på den valgte CD.

mvh Ole

Jeg takker for løsningsforslagene, selv om de ikke virkede. Jeg har nu været i kontakt med en TDC supporter, som desværre kunne oplyse mig om, at den mulighed jeg ønskede ikke findes i TDC Play. ØV! ØV! ØV!

mvh Ole

Hej Ole

Jeg bruger ikke play på pc, men jeg går ud fra du bruger en browser.

Klik på tilbageklappen. Hold den nede. Kommer der ikke et rulle gardin frem, hvor du kan vælge at gå et faneblad tilbage? 

Det gør der hos mig både i chrome og i ie11.

Se meddelelse 7 i dette indæg:

tip til pc'en

Hej MajaH!

Der kommer også en rulletekst hos mig, men alle fører tilbage til side 1 - desværre.

mvh Ole

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P