Svar

Hvordan holder man overblik over mobilinternet?

Jeg har på nuværende tidspunkt den her abbonnement:
http://shop.tdc.dk/Mobil-2-Timer/tdc_gmob2u,default,pd.html

Kunne godt tænke mig at vide, hvor meget internet jeg kan bruge om måneden indtil det koster. Jeg brugte nemlig en masse mobilinternet fra mit tidligere abbonnement, og det blev en dyr omgang, men der er tider hvor mobilinternettet kunne være rart, så er der måder her på siden eller på en eller anden måde man kan få styr på det?

Tak på forhånd [i]

icon

Bedste svar af iMac 15 marts 2013, 12:50

Hej carmen,

hvis jeg læser dine vilkor rigtig, indgår der ikke dataforbrug i dit abonnement, men du betaler 9 kr. pr dag - uanset hvad meget du bruger pr dag.

Jeg kan også se, at du kan tilvælge dataforbrug, f.eks 1 GB til 50 kr. pr. måned.

Lidt matematik.... Bruger du data mere end 5 gange/dage pr. måned, vil det altså svare sig, at tilvælge dataforbrug.

For at se dataforbrug på en iPhone:

"Indstillinger", vælg "Generelt" og vælg så "Brug".

For at se dataforbrug på en Android:

Installere f.eks Data Counter Widget eller 3G Watchdog (der er sikkert flere alternativer)

Nokia-mobil med styresystemet Symbian:

Data Quota.

Mvh

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej carmen

Nu skriver du ikke noget om at du har tilvalgt mobildata og har du ikke det, bliver det dyrt, det koster 9 kr. per dag.

Du surfer tilsyneladende meget så det kan måske godt betale sig at tilkøbe data.

Se link:  http://shop.tdc.dk/Mobil-2-Timer/tdc_gmob2u,default,pd.html

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej carmen,

hvis jeg læser dine vilkor rigtig, indgår der ikke dataforbrug i dit abonnement, men du betaler 9 kr. pr dag - uanset hvad meget du bruger pr dag.

Jeg kan også se, at du kan tilvælge dataforbrug, f.eks 1 GB til 50 kr. pr. måned.

Lidt matematik.... Bruger du data mere end 5 gange/dage pr. måned, vil det altså svare sig, at tilvælge dataforbrug.

For at se dataforbrug på en iPhone:

"Indstillinger", vælg "Generelt" og vælg så "Brug".

For at se dataforbrug på en Android:

Installere f.eks Data Counter Widget eller 3G Watchdog (der er sikkert flere alternativer)

Nokia-mobil med styresystemet Symbian:

Data Quota.

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8