Hvordan får man multiroom trådløst?

Jeg har læst flere af disse tråde på forum. Flere af TDC ansatte skriver at det er muligt at få multiroom trådløst, og flere af dem har forskellige løsninger.

Jeg læste en af en TDC ansat der kaldte sig GTH, hvor der bliver skrevet at en Wireless Ethernet Bridge fra Linksys  - WET610N, 1 ports kan bruges.

Sådan en har jeg men kan stadig ikke få det til at virke. Er der en TDC ansat, eller en anden, som har trådløst som kan beskrive hvad de har gjort for at få det til at virke?

Jeg er ikke super skarp til det her, så det må meget gerne være for dummies svaret.

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Ang. Trådløst TDC TV er der ingen garantier, hvilket ogs åer grunde til at TDC ikke supporterer det.

Dvs at hvad der virker for en, er ikke sikkert vil virke for en anden. Trådløst er generelt meget udsat over for omgivelserne. Bor du f.eks. i lejlighed i KBH og prøver at kører TDC TV trådløst er det ikke sikkert at det vil virke fordi der er mange i nabolaget der har trådløse netværk, som alle påvirker hinanden. En anden som har samme setup men som bor langt ud på landet kan måske få det til at virke.

Ikke et direkte svar på dit spørgsmål men en mulig forklaring på hvorfor du måske aldrig får det til at virke.

Har du overvejet netværk over 230-nettet? Det har flere i forumet berettet positivt om.

230-nettet, er det dét de kalder powerplugs? Hvis ja er der så noget du kan anbefale? Og hvordan med opsætning?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg kan ikke personligt anbefale det da jeg ikke selv har prøvet det, men der er flere her på forumet der har snakket positivt om det. Opsætning (med kryptering) skulle være ret nemt.

Kan på det varmeste anbefale "Homeplugs",- dvs. netværk via din elinstallation.

Har selv tre tv`er tilsluttet på denne måde, og har aldrig oplevet fejl eller udfald af tv-signalet.

Mvh.

Har D-Link homeplug i en stor lejlighed, har et TV tilsluttet, det kommer også fint ind men forsvinder efter 10 sek. - kan nogle hjælpe?

Du skal have nok båndbredde og ikke for mange sikringsgrupper. Har selv 4 ekstra tv` er tilsluttet via dlink foruden hoved tv (5 ialt) uden nogen former for fejl.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)