Hvordan får man lov til at købe noget af TDC?

• MiH
  • 0 kommentarer
Kære TDC,

Har siden starten af januar forsøgt at udvide min Home Duo (firmaordning) til Home Trio (TV delen privatbetalt).

Første gang bad jeg via TDC hjemmesiden om at blive kontaktet pr. tlf, hvilket planmæssigt skete et par dage efter (endda en lørdag (8/1)). I denne samtale aftalte vi en række ting (antal TV kanaler, antal TV apparater, Viasat og endda alarm, som der var tilbud på i januar). Bad naturligvis om lige at få en skriftlig oversigt over tilbud/priser, inden jeg formelt accepterede aftalen.

Det skete imidlertid ikke. Så 13/1 kontaktede jeg så igen TDC (pr. mail til den medarbejder, jeg havde talt med) for at rykke og afklare priser, men i stedet fik jeg nu at vide, at DUO aftalen skulle opsiges af mit firma (hvilket ikke er korrekt, så ville skattefordelen jo også forsvinde), og jeg skulle desuden selv kontakte en anden TDC afdeling, for som der stod i mailen:

"De enkelte afdeling hos TDC (privat, erhverv og medarbejder bredbånd) er meget stærkt separeret, så vi kommunikere under normale omstændigheder ikke på tværs af afdelingerne". Ja, det stod der virkeligt!

Flere mails frem og tilbage endnu et par gange, hvor det så endte med, at jeg (start februar) måtte ringe til 8080 8056 og starte forfra med bestillingen. Dvs. nu kunne jeg så ikke bestille alarmen, da det var et andet nummer jeg skulle ringe til. Det prøvede jeg så , men efter yderligere ½ time i tlf. kø (uden ventetidsoplysning) opgav jeg så alarmbestillingen, men havde da forventet at få en ordrebekræftelse på TV delen nogenlunde med det samme. Men her 3+ uger efter har jeg stadig INTET hørt og ved således ikke om det overhovedet er registreret nogle steder.

Så jeg forsøger at få lov til at lægge 7-800 kr pr måned ekstra hos Jer, men det virker ikke som om I er interesserede i det - har ellers været en god kunde i 50+ år.

HJÆLP!

(På grund af firmaordningen er jeg lettere stavnsbunden til TDC året ud - ellers var jeg naturligvis over alle bjerge og havde entreret med en konkurrent)

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Netop fordi du har en firmaordning med betalt telefon og internet, er det en helt speciel løsning du skal have (på papiret). Jeg har prøvet det og det det virkede ikke særligt logisk (brugervenligt).

Bestillingen skal gå gennem dit firma, fordi linjen er en "medarbejder bredbånd" linje. Sekundært kan du kontakte medarbejder bredbånd ved TDC og forklare, hvad du gerne vil have.

Den "normale" Home Trio salgskanal ved TDC MÅ ikke sælge Home Trio til dig.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Når du nu har fundet dette forum, så ved du sikkert godt, at det er TDCkunder der hjælper/læser her, så du må nok gå den tunge gang hen til telefonen og ringe til TDC hvis du vil vide hvad der sker med din bestilling.

Mvh

Kim

og det er da bare helt utrolig dårlig service!!!

TDC kan godt finde ud af at splitte regningen mellem telefon/internet og TDC TV, men ingen steder på siderne er dette nævnt.

utroligt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P