Hvordan får man kontakt til TDC og adgang til Play


Har bredbåndsabonnement og har haft det siden januar måned og kan stadig ikke få adgang til TDC-Play - samme fejltekst hver gang:  Adgang til TDC Play Du kan ikke få TDC PLAY.

Årsagerne kan være:

  • Dit internet-abonnement er ikke et TDC Bredbåndsabonnment
  • Du har fastnet hos TDC, men bredbånd hos en anden udbyder
  • Du har YouSee Bredbånd. Log dig ind på YouSee Musik for at få adgang til YouSee PLAY
  • Du har tidligere haft TDC PLAY og har skiftet bredbåndsabonnement for nyligt, men har ikke længere adgang. Prøv igen om to dage. Hvis du stadig ikke har adgang, ring til Hotline.
..... Ja, ring til Hotline - det kan man sagtens gøre, men hvordan får man kontakt med dem????? 

Har prøvet alle de fif, som findes her på siden - hjælper ikke - så HJÆLP ønskes

4 Kommentarer

Du får kontakt til dem, ved at ringe til hotline som du selv skriver?

Ja - men har i dag brugt sammenlagt 2 timer på at vente og har opgivet - og hvad gør man så....

Hvad med at prøve med en mail: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt/?site=privat

Har sendt mails et par gange via selvbetjeningssiden - og ikke fået svar - men prøver igen nu.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)