Hvordan får jeg webtv til at virke??

• gbn
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg kunne rigtig godt bruge noget hjælp, da jeg er uden fjernsyn pt da min boks er brudt sammen. Jeg har forsøgt at gå på webtv, da jeg abonnere på hometrio, men jeg kan ikke komme ind. Den beder mig om mit telefonnummer og tdc kontonummer, men når jeg skriver det får jeg en advarselsboks op om uskikre sider. Når jeg beder den om at vise siderne alligevel, så forsvinder de to numre og den søger lidt og så sker der ikke mere. Jeg er tilbage hvor jeg kan taste numrene ind igen med samme resultat.

Hvad der det der er galt? Er det comuterens sikkerhedsindstillinger eller hvad? Håber der er nogen der har svaret. Er ved at være træt af dr efter 3 dage, hvor jeg kun har kunne se tv på deres hjemme side og kan nu se fremt til en hel weekend kun med dr...[i]

4 Kommentarer

tryk på webtv knappen for neden siden Mit tdc  husk login Glad humørikon

Det har jeg gjort mange gange, men det virker ikke. Jeg bliver ved med at få den dumme boks op der beder om telefonnummer og tdc konto nummer og så kommer der et pop up vindue, der spørg om den skal lade være med at vise sidens usikre elementer, så trykker jeg nej, så bliver de to numre slettet og så kan jeg starte forfra med at skrive dem.

Og jeg er da logget ind ellers kan jeg vel heller ikke skrive her inde i forumet? Eller er det et specielt login, der menes?

Så må du slette gl. web  i internet indstillinger  gå: i funktioner/internetindstillinger SLET  midlertidige filer / Cokkies m.m.

eller skift Exploren ud med Offire  husk genstart altid efter nye indstillinger

Tak for dit svar. Jeg har prøvet at gøre som du skrev, men jeg kan stadig ikke komme ind. Den skriver det samme til mig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)