Hvordan får jeg min smartphone til at virke med Wifi?

Jeg har købt en Samsung Galaxy S telefon. Jeg kan ikke få Wifi til at virke ordentlig. Dvs. jeg kan godt koble på hvis jeg først slukker for routeren og derefter tænder den igen. Så virker det et stykke tid. Jeg kan også slukke for Wifi på telefonen og tænde den igen.

Men ikke dagen efter! Næste dag skal jeg samme proces igennem igen. Problemet kan også opstå efter få timer uden opkobling.

Telefonen finder med det samme Wifi-nettet, men skriver at det er deaktiveret. Kodeord er korrekt indtastet, for straks jeg slukker og tænder for routeren virker det!

Er der nogen der kan give mig en mulig løsning? Venligst Svenden.

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Svenden, og velkommen til TDC forum.

Mit første spørgsmål til dig er, virker andre enheder i hjemmet? pc'(erne) ? eller hopper disse også af og på ofte?

Jeg ville prøve at fabriksnulstille din telefon. (OBS: dette sletter alt på telefonen)

For at gøre dette kan jeg henvise til en guide: http://go.tdc.dk/pgwvw - dette er på eget ansvar.

Hvis, som skrevet ovenfor, alle dine enheder også hopper af og på, kan der være tale om boxen muligvis ikke har det så godt. 

Hvis alle enheder brokker sig, bliver jeg nød til at henvise dig til vores hotline på 80808047, som har åbent hverdage 08.00 - 20.00, weekend og helligdage 10.00 - 16.00.

Mvh Lennart.

Tak for besvarelsen. I stet for at nulstille telefonen prøvede jeg først at opdatere den med ny firmware. Det ser ud til at have løst problemet. De øvrige apparater vi har, ser ikke ud til at have samme problemer.

Men endnu en gang tak. Svenden

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det lyder godt, og det var så lidt.

Mvh Lennart.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)