Svar

Hvordan eksporterer jeg mine adresser fra TDC Mail

Har fået ny smartphone (Samsung Galaxy SIII) og vil gerne have eksporteret min kontakter fra min tdc mail over til mine kontaktpersoner på mobilen. MEN - når jeg så logger ind på min TDC mail -> adressebog, så kan jeg ikke finde eksportmuligheder af mine kontakter - kun importmuligheder. Kan det være rigtigt? Er der nogen der har et bud på en løsning?

icon

Bedste svar af Alex1 10 januar 2013, 13:37

Den tekniske forklaring ville være at vores emailsystem er POP3 baseret, og indeholder derfor ikke en synkroniserings agent som f.eks. Exchange eller IMAP der kan synkroniseres med andre enheder, som f.eks. en smartphone.

Androids samarbejde med google gør det muligt at synkronisere kontakter med din google konto, så du kunne overveje at oprette en kontaktbog der.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det kan desværre ikke lade sig gøre, du er nødt til at gøre det manuelt :/

Alex

Hej Alex 

Tak for din reaktion. Inden jeg går i gang manuelt vil jeg dog lige spørge dig, hvad din baggrund er for svaret. Har du selv checket med TDC, er du superekspert, eller hvad?

vh

Ulrick

Hej Ulrick

Det er, som du skriver i første indlæg.

Knappen der ville kunne ekportere er der ikke.

Mange efterlyser muligheden, så vi kan kun håbe at det vil blive muligt med tiden.

PS. Har du overvejet at oprette kontaktkort på din pc?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Den tekniske forklaring ville være at vores emailsystem er POP3 baseret, og indeholder derfor ikke en synkroniserings agent som f.eks. Exchange eller IMAP der kan synkroniseres med andre enheder, som f.eks. en smartphone.

Androids samarbejde med google gør det muligt at synkronisere kontakter med din google konto, så du kunne overveje at oprette en kontaktbog der.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)