Hvordan åbner man en port?

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det er forskæligt fra router til router.

så du bliver nød til lige at skrive hvilken router du har.

Hej Waggerbagger02  Dit indlæg er tomt igen. Prøv at kikke her: /t5/Forslag-Id%C3%A9er/Tomme-indl%C3%A6g-Skift-evt-browser/m-p/32649

Det var noget mærkeligt noget.

Min router er en TDC HomeBox-ADSL og jeg skal åbne nogle porte fra Games for windows - LIVE.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

så er det meget nemt, TDC har en vejledning til hvordan du åbner dine porte.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23672

men hvilke porte du skal åbne ved jeg ikke.

kort så beskriver vejledningen, hvordan du giver din computer en fast IP og hvordan du åbner en port og peger den hend på din computer.

Hej jeg skal også lave port forwarding for Windows live games. De her Viderestilling af port skal være aktiveret på TCP-port 80. Viderestilling af port skal være aktiveret på UDP- og TCP-port 3074. Viderestilling af port skal være aktiveret på UDP-port 88. Viderestilling af port skal være aktiveret på UDP- og TCP-port 53. Viderestilling af port skal være aktiveret på TCP-port 443. Skal åbnes. Jeg kan måske selv gøre det, men yder TDC den support at lave port forwarding for kunden? Jeg ender nok med at kludre UDP og TCP port op som jeg helst ikke vil rode med..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)