Hvordan kan 2 tdc.brugere have samme mail ???

Hej. og Hjælp

Jeg har ved en opgradering af min cv på jobzonen, desværre opdaget at en Anja Andersen 8961 har samme mail som mig.

Jobzonen.dk har oprettet profilen 25-04-2007 og har slettet vedkommende efer min opdagelse.

Hvordan kan dette lade sig gøre ???

Jeg har haft min mail siden 1998 og da jeg peride tidligere været kunde hos cypercity og tdc har kræver betaling for at havde mulighed for at beholde denne mail, da jeg opså bruger den erhvervsmæssigt.

på Forhånd tak.

Mvh.

Flemming Mosgård

xxxxxx@xxxx.xx

Jeg har fjernet tlf nummer fra dit indlæg. Af hensyn til din anonymitet. Det er fuldt offentligt i indlæg, hvis du skriver det på din profil, eller sender til mig i en PM (Privat Medelelse) sikres din personlige sikkerhed og anonymitet. Her kan det nemlig kun ses af medlemmer 

Hilsen

Martin, Moderator

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg vil lige syplere lidt.

det kan også være at der tidliger er en der har haft den mail adresse som du har valgt, det ville være noget af et sammentræf, men det er bestemt ikke umuligt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)