Hvor skal jeg indtaste mit brugernavn for at bruge søgefunktionen

Okay...

Min kæreste svigerfar har besluttet at det var mægtig smart at investere i en TDC homedisk/box.

Det gik ganske udemærket med at få skidtet tilsluttet, men nu sidder jeg så her igen et par dage efter, fordi skidtet ikke opretter sig som et netværksdrev automatisk.

Så for svigerfar virker det som om at hans homedisk bare er forsvundet.

Jeg har prøvet at bruge den i windows 7 indbyggede "Tilslut et netværksdrev" funktion, ligesom jeg har forsøgt mig med kommandoprompten.

Det virker bare ikke. Skidtet bliver ved med at placere svigerfars "domænenavn" FORAN det brugernavn han skal bruge til sin homedisk. Hvilket den jo selvfølgelig ikke vil acceptere.

Hvordan i hede hule helvede kommer jeg rundt om dette problem? Jeg skal på en eller anden måde få windows til at acceptere at den ikke skal smide sit eget domænenavn foran login.

Java loginet via internet explorer fungerer uden problemer.

Jeg er ved at løbe tør for ideer.

6 Kommentarer

Hov!

Glemte helt at nævne det min overskrift handlede om.

Da jeg så hopper herind for at se om i skulle have samme problem, og forsøger mig med søgefunktionen i toppen af forummet, så siger den kraftstejlme at jeg ikke har indtastet mit brugernavn, hver gang jeg trykker på søg.

Nu kan det jo godt være at jeg er blind/dum, men jeg kan sgu hverken se et sted at indtaste brugernavn eller en grund til at jeg skulle gøre det for at søge på forummet efter et svar med relevans til mit problem. Hattemager?

Hej Shuffla

For at tage det sidste først:

Du kan bruge søgefunktione før du har logget ind og efter.  Det kan selvfølgeleig være en midlertidig fejl på tdc's side. Hvilken browser bruger du? Har du de sidste nye opdateringer til browseren? Java og Flash bør også være opdateret. Har du prøvet at bruge en anden browser?

Prøv at køre en test: http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/ 

ang. spørgsmålet om Homeboxen er der sikkert en it-nørd, der kan svare dig på.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

"Hvor skal jeg indtaste mit brugernavn for at bruge søgefunkti​onen"

Ingen steder. Jeg har prøvet at bruge søgefunktionen uden at være logget ind, - og det går helt fint.

Det må være en fejl lokalt hos dig. (på egen computer).

Mvh FN ;-)

Okay, hvis vi ser bort fra spørgsmålet om søgefunktionen... Da det egentlig var et mindre problem end det med homedisken...

Men i øvrigt tak for de hurtige svar Glad humørikon

Hej

Jeg kan godt forstå du hellere vil have styr på Homdisken.

Der er bare det at du har oprettet tråden om en søgefunktion.

For at der måske er flere der skal se dit spørgsmål om "Brugernavn til Homedisken" burde du måske overveje at oprette en ny tråd. Bare et forslag.Blinkende humørikon

Det vil jeg gøre... Jeg sad og skrev det oprindelige indlæg samtidig med at jeg sad og prøvede at finde fejlen, så jeg har nok ikke været 100% koncentreret Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)