Svar

Hvor er mine playlister?

Hej. Efter at have brugt TDC Play på PC'en i et par år, har jeg nu endelig også fået det på TV'et (via Home Trio). Hvorfor kan jeg ikke se mine playlister på TV'et, når jeg kan se dem på PC'en? Har jeg fået et andet (ekstra) login, eller hvad?

Med mange hilsner

Peter

icon

Bedste svar af Super-Peter 19 oktober 2011, 09:56

Hey.

Jeg talte med Kundeservice i går. De anbefalede at jeg tændte og slukkede min fjernsynsbox fire gange, da den så ville opdatere et eller andet. Det gjorde jeg så, og det hjalp ikke! Men-men-men, da jeg tændte fjernsynet i morges, så virkede Play som det skulle. Jeg kan nu se mine playlister og det virker som det skal.

Med mange hilsner

Peter

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Peter

Det login der er på TV er tilknyttet den bredbåndsforbindelse der leverer TV. Det er muligt at du har et login med playlister på enten fordi der er oprettet flere login i husstanden (tdc.dk/familielogin) eller der er flere bredbåndsprodukter.

Tag fat i Kundeservice så det kan blive udredt hvad der er sket i din situation: http://privat.tdc.dk/kontakt/

DBH

C

Hey.

Jeg talte med Kundeservice i går. De anbefalede at jeg tændte og slukkede min fjernsynsbox fire gange, da den så ville opdatere et eller andet. Det gjorde jeg så, og det hjalp ikke! Men-men-men, da jeg tændte fjernsynet i morges, så virkede Play som det skulle. Jeg kan nu se mine playlister og det virker som det skal.

Med mange hilsner

Peter

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Super - tak for feedback

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)