Hvor er mine mails??

Jeg har en mailadr. som er SandraHeidi@jacobsen.mail.dk, men kommer ikke frem til min mailboks, når jeg logger ind?

Forstår ikk lig hvorfor??

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Den ser noget forkert ud den mailadresse.

Mig bekendt kan man ikke have sit efternavn efter @

En korrekt mailadresse bør se således ud: fornavnefternavn@mail.dk

Fordi jeg er ganske sikker på at din mailadresse er forkert, har jeg sendt en test-mail til dig. Jeg fik følgende besked retur:

andraHeidi@jacobsen.mail.dk" rel="nofollow">Saxxxxxx@jaxxxxxx.mail.dk
"Der er opstået et problem med modtagerens postkasse. Microsoft Exchange forsøger ikke at sende meddelelsen igen. Forsøg at sende meddelelsen igen, eller oplys systemadministratoren om følgende fejlbeskrivelse.

Følgende organisation afviste meddelelsen: fep23."

Så årsagen til at du ikke kan se dine mails, er helt enkelt at du ikke får nogle mails fordi din mailadresse er forkert.

Mvh FN ;-)

Den mailadr har jeg haft i flere år og den har virket upåklageligt - indtil nu.

Men oprettede den i sin tid hos Dansk Kabel.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Aha, - det forklarer jo en del. En TDC mailadresse kan nemlig ikke se sådan ud.

Hvis du er TDC kunde nu, og ikke længere er kunde hos Dansk Kabel, så vil de jo lukke din mail på et eller andet tidspunkt.

Mailadressen dur i hvert fald ikke. Man kan ikke sende mail til den.

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

Nix bix, - dur ikke. Trist humørikon

Der kan ikke sendes til modtageradresse: SandraHeidi@jacobsen.mail.dk (5.2.1 user: sandraheidi@jacobsen.mail.dk is inactive or suspended, se venligst http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=23420).

Mvh FN ;-)

Jeg er ved at blive vanvittig over dette.

1 april 2011. Ja jeg ved ved, men min mailboks forsvandt og jeg har ikke kunne finde den siden.

Jeg er tilmeldt webmail

MVH.Smukke 17

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)