Svar

Hvor er mine email´s ?

• Deltager
  • 4 kommentarer
Da jeg i dag skulle ind og tjekke mine mail's, var indbakken tømt. Jeg er sikker på at jeg ikke selv har gjort det, så er det noget der automatisk sker når indbakken er ved at være fyldt ? Jeg synes eller jeg har læst mig til, at man vil få en mail når dette sker.

Så hvad er der mon sket ?

icon

Bedste svar af Line_tdc 28 februar 2013, 10:39

Hej BadMF

Tak for din indlæg her på vores forum.

Din TDC mail tømmer ikke automatisk din indbakke, som du selv siger, så vil du få en advarsel, hvis din indbakke er ved at være fyldt og så skal du selv ind og tømme den, så langt så godt.

Min første tanke er, har du din e-mail sat op i et e-mailprogram på en anden computer? Det kan blandt andet være et Microsoft Outlook program.

Hvis du har din e-mail sat op i et e-mailprogram, så kan det være at den ikke er sat op til at gemme en kopi på serveren. Når ikke den er sat til at gemme en kopi, så vil e-mailprogrammet hente alle dine e-mails ind på computeren og så ligger de ikke længere på din webmail, så er den tømt.

Jeg håber at ovenstående hjælper dig videre med at finde dine e-mails.

Mvh Line

Se original

2 Kommentarer

Hej BadMF

Tak for din indlæg her på vores forum.

Din TDC mail tømmer ikke automatisk din indbakke, som du selv siger, så vil du få en advarsel, hvis din indbakke er ved at være fyldt og så skal du selv ind og tømme den, så langt så godt.

Min første tanke er, har du din e-mail sat op i et e-mailprogram på en anden computer? Det kan blandt andet være et Microsoft Outlook program.

Hvis du har din e-mail sat op i et e-mailprogram, så kan det være at den ikke er sat op til at gemme en kopi på serveren. Når ikke den er sat til at gemme en kopi, så vil e-mailprogrammet hente alle dine e-mails ind på computeren og så ligger de ikke længere på din webmail, så er den tømt.

Jeg håber at ovenstående hjælper dig videre med at finde dine e-mails.

Mvh Line

Hej Line

Det er med røde ører at jeg må give dig ret. Jeg rettede det for at undgå at få dobbelt mail; men det fik så den bivirkning at det slettede mine mail her.

Mvh. BadMF

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P