Svar

Hvor er mine e-mails fra før 12. oktober 2010???

Det er som om mine mails er forsvundet og hver gang der kommer en ny mail forsvinder den sidste fra bunden så jeg kun har ca 1 måneds e-mails liggende. Jeg har netop skiftet computer på arbejdet og har skulle synkronisere via Mobile Me (Mac bruger) og det er efter her det er sket. Er der hakket noget forkert af et sted i brugerkontoen?

Jeg har 3 computere jeg henter mine e-mails ned på. Hvis jeg nu vil starte helt forfra for at sikre korrekt opsætning på dem alle sletter jeg så al min post?

Når jeg går ind på mailen via TDC ligger der også kun meget få mails - så nu er jeg nervøs -  for det må vel være "arkivet"...???

På forhånd tak for svar.

icon

Bedste svar af thorsen1501 30 november 2010, 09:32

Hej

Jeg fandt ud af at jeg havde fået sat kryds i "fjern kopi fra server" - "efter en måned" inde i mailindstillinger, og så bliver mailsene slettet på TDC's server. Der skal slet ikke være hak i den hvis man ønsker at gemme sine mails. Heldigvis fandt jeg de manglende mails på min gamle computer, hvor de er gemt Glad humørikon

Og en kæmpe ros til TDC og Angelika for at tage hånd om problemet.

Mange hilsner

Anette

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej thorsen1501

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig, med at få fejlen løst.

Jeg har derfor et par spørgsmål:

1. Hvilken mailklient bruger du?

2. Er det samme mailadresse, du benytter på alle 3 computer?

Ser frem til at høre fra dig. Hvis du evt. har fundet en løsning på problemet, er du meget velkommen til at dele det med os andre her inde på Forum. Glad humørikon

Hej Angelika

Tak for svar Glad humørikon

Jeg bruger samme mailadresse på alle 3 computere... og mht mailklient, er jeg ikke helt sikker på hvad du mener, men jeg bruger Mac's mailprogram.

Det ser pudsigt ud. For jeg har TDC mails fra 12. oktober 2009 - 19. oktober 2009. Så er der spring hvor næste TDC mails er fra 30. august 2010 - 31. august 2010. Så kommer næste "pulje" fra 28. oktober 2010 og frem til idag. Så der er sket et eller andet i perioden fra sidste år, og nu sletter den så alle de ældste mails fra denne sidste periode - dvs. de mails jeg havde da jeg først skrev indlægget er nu væk...det er et KÆMPE problem, da det er min arbejdsmail og jeg har brug for at gå tilbage i tiden....

Mange ihlsner

Anette

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Er det en TDC mailadresse du benytter, hvis ja må du meget gerne sende mig en PM (Privat Meddelse) med mailadresse. Så vil jeg forsøge at hjælpe dig videre.

Hej Angelika.

Hvis du finder ud af hvorfor, vender du så tilbage og giver løsningen?

Hej

Jeg fandt ud af at jeg havde fået sat kryds i "fjern kopi fra server" - "efter en måned" inde i mailindstillinger, og så bliver mailsene slettet på TDC's server. Der skal slet ikke være hak i den hvis man ønsker at gemme sine mails. Heldigvis fandt jeg de manglende mails på min gamle computer, hvor de er gemt Glad humørikon

Og en kæmpe ros til TDC og Angelika for at tage hånd om problemet.

Mange hilsner

Anette

Hej Anette.

Det var godt du fandt ud af hvad der var galt. Og det var mindst ligeså godt, at du giver en tilbagemelling.

Det hjælper andre der har sammeproblem.

Hvis du vil gøre mere, ville det være dejligt, hvis du ud for din løsning klikker på accepteret løsning. Så kan andre se at tråden med dit spørgsmål er løst.Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)