Svar

Hvor kan jeg finde mit 12 cifrede kundenummer....?

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har fået ny PC efter en landet HD, - heldigvis havde jeg backup af mine filer og mail db [i]-)

- men jeg har s... ikke gemt mit TDC-kundenummer og nu kan jeg hverken få Live Mail 2011 i W7 til at snakke med pop3.mail.dk, eller asmtp.mail.dk(indgående/udgående), som fint er beskrevet her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27148 . 

- Jeg regner ihvertfald med at det er problemet, for uanset om jeg anvender mailsupport, eller konfigurerer indstillingerne manuelt og anvender samme brugernavn, mail adresse og password(som virker via webmail) er fder ingen forbindelse....

Jeg har forgæves kigget på selvbetjeningssiderne og på min regning....?

icon

Bedste svar af miela1 21 februar 2011, 18:17

Hej,

du kan finde dit kunde nr under selvbetjæning.

men det er ikke det der er problemet.

til din mail bruger du forkert password. det er nemlig ikke det samme som til webmail, med et andet du oprettet da du oprettet din mail.

du kan lave passwordet om til noget du kan huske under webmail(Indstillinger >> Password).

som brugernavn skal du bare bruge din mail adresse.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du kan finde dit kunde nr under selvbetjæning.

men det er ikke det der er problemet.

til din mail bruger du forkert password. det er nemlig ikke det samme som til webmail, med et andet du oprettet da du oprettet din mail.

du kan lave passwordet om til noget du kan huske under webmail(Indstillinger >> Password).

som brugernavn skal du bare bruge din mail adresse.

Tusind tak - dén havde jeg ikke lige regnet med og undrer mig lidt men nu virker det - TUSIND TAK Mikkel !!

Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P