Svar

Hvor gemmer TDC sig?

Jeg har nu prøvet 5-6 gange på at telefonere til TDC-kundeservice, men når jeg har ventet i 15-20 minutter og kun får at vide at de har travlt, og jeg vil blive betjent hurtigst muligt, så gider jeg sgu ikke hænge i røret længere.

Nu har jeg så skrevet et længere brev til TDC-kundeservice (jeg skal bruge nyt SIM-kort til 2 telefoner), men det er umuligt at få at vide hvor de har postadresse! Der kan man da i hvert fald sende en meddelelse anbefalet.

Hvem kender adressen?

mvh

Erling Hansen

icon

Bedste svar af miela1 11 januar 2011, 16:57

Hej,

du kan finde TDCs Adresse på den her side.

http://tdc.dk/kontakt/

eller for at løse dit problem istedet for, kan du gå ned i din TDC butik og få et nyt sim kort.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du kan finde TDCs Adresse på den her side.

http://tdc.dk/kontakt/

eller for at løse dit problem istedet for, kan du gå ned i din TDC butik og få et nyt sim kort.

kære miela1.  Tusind tak for dit svar.  Mht. TDC-butik: Jeg er kørestolsbruger, og det er så godt som umuligt at komme til Slagelse til TDC-butikken. I hvert fald koster en Taxa 250 kr. hver vej.

mvh

Erling Hansen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det er jeg ked af at høre.

jeg ved at her over i danmark(midt jylland)Humørikon med tunge kan man få betalt sin Taxa hvis man bare er så meget som en smule gangbesværet, man skal godtnok sige til en dag før, inogle ilfælde skal man selv betale lidt. men det er så små beløb at det ikke gør så meget. min mors mand er taxa chefør så der for ved jeg lidt om det.

har du ikke samme mulighed i Slagelse, det ville da gøre din hværdag noget lettere.

Hej miela1.   Jeg har en ansøgning liggende i Slagelse kommune om at blive medlem af Flex-trafik - så kan jeg få min handicap-scooter med i transport.

Tak for svar og interesse.

mvh

Erling

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8