Hvor er den nye musik?

Hej TDC, hej Brugere

Det virker som om at der er sket en radikal ændring i frekvens og antal af nye udgivelser indenfor metal genren, om det også er gældende for de andre genrer, må andre brugere kommentere.
Normalt har man kunnet finde de nye udgivelser på udgivelsesdagen eller dagen efter, nu er der op til 14 dages forsinkelse, hvis de overhovedet kommer.

På bibzoom.dk, som har været meget lig TDC Play, hvad rettigheder angår, kommer alle de nye stadig ud på udgivelsesdagen. Til morgen har jeg hentet Exodus: Blood In Blood Out og for en uge siden: Ozzy Osbourne:  Memoirs of a Madman og Bethlehem: Hexakosioihexekontahexaphobia. Ingen af udgivelserne er endnu at finde på TDC Play.
Hvad er årsagen? - Og er det noget som TDC vil ændre på?

Det giver ikke mening at have et TDC Play abonnement, hvis ny aktuel musik skal hentes andre steder.

Iøvrigt mangler jeg den gamle funktion, hvor jeg kan se en oversigt over alle de nye udgivelser, mange andre brugere har ønsket den tilbage, er det noget TDC overvejer?

MVH

Jan

1 Kommentar

Det er ikke bare din musiksmag der er længe om at dukke op på TDC Play, det var rart med et svar fra TDC. Som det er nu tjekker jeg dagligt om nye album jeg savner er kommet. Det kunne undgås hvis jeg vidste at jeg skulle have tålmodighed i 14 dage, eller bruge f.eks. Wimp eller Spotify som begge har den musik jeg venter på, på udgivelsesdagen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)