Svar

Hvor "branded" er min Arc?

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor branded min Xperia Arc, som jeg har købt hos TDC egentligt er. Grunden til at jeg spørger er, at der er er en update på vej ud til Arc, og der er jo noget TDC software på min telefon. Får det betydning for hvornår jeg modtager opdateringen og skal opdateringen først tilpasses af TDC? Og til sidst hvor hurtige er TDC mon til at tilpasse eventuelle opdateringer hvis de skal den vej først?

Mvh. Ulrik

icon

Bedste svar af jytfin 29 maj 2011, 15:20

Som udgangspunkt går alt desværre stærkere med en debranded software, da TDC og andre skal ind og opdatere de applikationer som de ligger på.

Hvis man ser skævt på det så er der fordele ved debrandet software, men der er desværre også udlemper ved det :-)

Søg evt på en tråd der hedder root her på forum Glad humørikon

Se original

17 Kommentarer

Nu kan jeg af gode grunde ikke vide hvad det er for noget "TDC-software" du har på din telefon, for det skriver du ikke noget om, - men hvad telefonens egen, fra fabrikken, installerede software angår, så har TDC da ikke noget med dette at gøre.

Firmware-opdateringer og Software-opdateringer til din telefon finder du på producentens egen hjemmeside, - i dette tilfælde SonyEricsson:

http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/xperiaarc?cc=dk&lc=da

http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/topic/updateyourproductsoftware/xperiaarc?cc=dk&lc=da

Mvh Hamlet

Tak for svar.

TDC softwaren på min tlf. Er noget der hedder TDC play wall.

Synes bare at have hørt/læst at nogle ting går gennem teleselskaberne. Derfor er der nogle der gerne vil have unbranded deres telefoner. Men det kan godt være at det ikke bruges her i DK.  

Mvh. Ulrik

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Din Arc er brandet med 3 TDC applikationer fra starten af.

Home Xperiance, Play Wall og tdc launcher.

Jeg vil varmt anbefale at du bliver på den software der ligger på din Arc hvis der skulle blive problemer med din enhed.

Jo debranding som det hedder bruges også her i Danmark, men det er noget af en kringlet affære at skulle igennem, og ikke noget jeg kan anbefale Glad humørikon

Jo jytfin jeg bliver skam også på den software, har slet ikke noget i mod det Glad humørikon 

Jeg var bare interesseret i om det ville have indvirkning på hvor hurtigt jeg får en opdatering.

Mvh. Ulrik

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Som udgangspunkt går alt desværre stærkere med en debranded software, da TDC og andre skal ind og opdatere de applikationer som de ligger på.

Hvis man ser skævt på det så er der fordele ved debrandet software, men der er desværre også udlemper ved det :-)

Søg evt på en tråd der hedder root her på forum Glad humørikon

Jeg venter pænt på at opdateringen bliver klar. Jeg har leget en del med root på min gamle Desire, men gider ikke mere. Vil hellere nyde min telefon som den er. Den kører helt fint, men jeg glæder mig til at få opdateringen, da der blandt andet skulle være en forbedring til optagelse af HD video, det kører ikke for godt på min.

Omdømme 2

Hehe velkommen i klubben over nørderiet med android..

Jeg har lige et tillægs spørgsmål til dig. Har du oplevet at Home Xperiance o Play wall er crashed?

Jeg har det problem med de applikationer på min

Jo tak, det er ikke helt fremmed for mig at nørde med mobiler. De sidste par telefoner jeg har haft har jeg købt uden abonemennt, så der kører opdateringerne jo bare lige ud af landevejen Glad humørikon

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, jeg bruger kun TDC play app'en. Er det ikke noget med at play wall kun virker hvis wifi er slået fra?

Men jeg vil da lige kigge lidt på det Blinkende humørikon

Omdømme 2

hehe samme her, elsker at rode med det skidt Meget glad humørikon

Jo det er det, jeg bruger også kun appen når jeg skal lytte til musik fra play Meget glad humørikon

Det lyder godt du

Nu har jeg lige leget lidt med home xperience wall, jeg fik den ikke til at chrache. Men jeg tror nu heller ikke at det er noget jeg kunne falde for, det kører lidt trægt synes jeg Trist humørikon

Jeg kører normalt med Launcher pro plus, det spiller max Glad humørikon

Omdømme 2

hos mig force closer home xperience wall helt. og det samme gør play wall, men bruger jeg play appen og xperience wall så spiller det max Humørikon frustreret

Det virker sgu lidt underligt at de force closer hos dig. Jeg har lige dimset lidt videre med mit her og det sker ikke for mig.

Omdømme 2

Ja det er det, og jeg har endda sendt en bug på det til TDC som har sendt det videre til Sony Ericsson..

Jeg har sat alle sejl ind for at komme problemet til livs...

Det forstår jeg godt. Hader også når der er noget på min mobil der ikke fungerer efter hensigten, og så er det egentligt lige meget om det er noget jeg bruger eller ej. Virke skal det sgu Blinkende humørikon

Omdømme 2

Ja der er ikke noget værre end når noget på mobilen ikke virker som det skal, så bliver man lidt af en "tøs" og bliver "tøse sur" og så sætter man sig ned og begynder at rode med det i den tro at man selv kan få det til at virke Blinkende humørikon

He he nemlig. Men det kommer jo også til at virke af og til Glad humørikon Men ind i mellem er man jo desværre nød til at smide hånklædet i ringen og håbe på lidt hjælp udefra.

Omdømme 2

Ja selvom det ikke er det fedeste at bede om, men sådan er det jo nu engang desværre

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)