Hvor bliver det nye musik af???

Hej Tdc [i]

Jeg bruger tdc play app'en hver dag. I reklamere fint med at i har en masse musik i jeres biblotek, og at i løbende opdatere appen. Jeg mener desværre at app ikke får nok nyt indhold. 

Som tdc play bruger skal man vente LÆNGE efter en singel eller plade er blevet udgivet før den givende sang eller plade er til at finde i jeres biblotek. Selv nogle af øjebikkets store hits, som ligger på både itunes og spotify er ikke at finde i play appen. Jeg synes det er en skam, da det derfor gør appen mindre atraktiv. 

Håber i vil tage det op til overvejelse. 

2 Kommentarer

Jeg er helt enig med Caroline, har ellers været tilfreds med TDC Play, men nu mangler både det nyeste Nichelback album og den nyeste single med Vild Smith... Trist humørikon

Før gik det stærkt med at opdatere musikken, men nu er det gået voldsomt ned af bakke, hvilket er grunden til jeg bruger Spotify primært til musik i øjeblikket. Håber godt nok det snarest bliver løst af TDC med opdatering af singler og plader

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Caroline1995

Jeg synes, at dit spørgsmål krævede en forklaring.

I stedet for at gøre nye udgivelser tilgængelige på selve release-dagen, går der 14 dage, før de kan høres på vores musiktjenester.

Pladeselskaberne sætter prisen for musik væsentlig op. For ikke at lade denne prisstigning gå ud over kunderne, har vi indgået en aftale med pladeselskaberne om, at vi får en rabat, der betyder, at vi fortsat kan tilbyde musik inkluderet i abonnementet, mod at vi venter 14 dage med at release nye udgivelser.

/Stefan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P