hvilken ipad skal man vælge?

Hej jeg skal invenstere i en ipad og er blevet lun på ipad mini, men hvad skal man vælge kan se der er forskel på om de kan gå på 3G eller 4G og hvad det koster at bruge er svært at finde ud af syntes jeg. Den skal bruges i folkeskolen og i hjemmet vi har tdc trådløs og på vores skole er der trådløs forbindelse.

Hvad skal jeg vælge af de forskellige typer der findes inden for ipad? er en mini fin nok eller skal man over til ipad4 jeg har set mest på dde ipad med 32GB som jeg regner med er fint nok til skolebrug, med opgaver osv. den skal ikke bruges til spil osv. da vi der bruger vores alm. bærebare pc og tablet mm til billeder, spil osv.

så en ipad skal udelukkene bruges i skolen og til skoleopgaverne, som børnen har en del af på vores skole, og vi kan nok ikke blive ved at komme uden om at der skal en ipad i huset.

Men hjælp hvilken skal man vælge? Hvad skal man være opmærksom på ? og hvor er det bedst og billigst at købe? har set flere på ebay som er billige nogle med erfaringer med køb der igennem? eller hvor skal man købe og hvor skal man ikke købe sin ipad???

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej trofast,

Lyder til, at i har internet dækning, dér hvor iPad'en skal bruges. Så jeg synes ikke det er nødvendigt, at købe en iPad med 3G eller 4G dækning.

Derimod synes jeg en 32 GB iPad er lidt "overkill", da 16 GB er mere end rigeligt til dets formål. En iPad med bare 16 GB, kan alligevel rumme mange apps, dokumenter og filer..
Jeg synes også at en iPad mini, ville være synd, da det også kan blive for småt, hvis man skal sidde og arbejde på den stort set hver dag.

Mit råd ville være en iPad 4 med 16 GB uden 3G/4G. Du kan se de billigste steder at købe den her: http://www.pricerunner.dk/pl/224-2851384/Tablets/Apple-iPad-4-16GB-Sammenlign-Priser

Du kan trygt handle hos dem med e-mærket "Godkendt og kontrolleret". Ellers hold jer til noget i kender, som Elgiganten.

okay tak for dine oplysninger. Hvad med retina skærm er det bedst at vælge det? og hvad hvis jeg køber en med 3G eller 4G kan det så komme til at koste penge uden jeg ved det, og jeg pludselig modtager en regning? Jeg er ikke så meget inde i alt det med dækning og netværk osv.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Køber du en iPad med 3G/4G, betaler du både mere for iPad'en, men samtidig skal du jo også betale et mobilt bredbånd abonnement.

Og iPad 4 er med retinaskærm og er ikke et tilvalg Glad humørikon

Hej i skønne mennesker tak for hjælpen hvad skulle jeg gøre uden jeres hjælp jeg er så tabt inden for alt det it osv. Glad humørikon

men lige en ting mere et simkort i en ipad??? er det sådan et som man har i sin mobil man kan flytte over i sin ipad???

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)