Hvilke tlf.'er kan anvendes til bredbåndstelefoni?

Hos Telmore og Telia kan vores Beocom 6000 og Kirk Delta ikke bruges til bredbåndstelefoni.

Kan de mon bruges via TDC's løsning?

Mvh.Steen

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Steen1

Ja - hvorfor ikke?

Jeg kan da oplyse at jeg har en Kirk Delta, B&O vægtelefon og en Safir Classic som er tilsluttet bredbåndstelefoni og de virker upåklageligt.

Mvh. KPN

Gælder det også B&O ISDN telefon?

Omdømme 2

Hej igen

Nej desværre ISDN telefoner kan ikke benyttes. For at sige det populært er ISDN et andet telesystem, men "almindelige" telefonapp. kan bruges.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

jeg har ikke set den her tråd før, hvilket er lidt mærkligt da jeg forsåger at læse alle tråde. men det kan jo glippe.

jeg vil entlig bare lige komme med en rettelese, da Kirk Delta, eller min Kirk Delta virker fint på Telia. 

Omdømme 2

Hej miela1

Jeg ku' da heller ikke forstå hvorfor du ikke havde været på banen lidt førMeget glad humørikon

Men der bliver osså spurgt om ISDN telefoner kan bruges  hvad siger du til det.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej KPN,

Jeg vil sige at det kommer lidt an på hvad man ligger i ISDN Telefon.

Hvis det er en telefon der har været brukt med en gammel IDSN linje så kan man godt.

men hvis det er en af de smarte telefoner med 2 linjer som alle Teenager vil ønske at de havde(mest pga. amerikanske TV serier) så vil jeg sige nej, men jeg er ikke helt sikker, men mit umildbare svar vil være at de ikke kan bruges da så vit jeg ved kræver de en IDSN linje, og hvis man vil have det samme med "bredbåndstelefoni", vil jeg mene at man skal have et erhvervs abonnment og en konfrorance telefon.

Omdømme 2

Hej miela

Jeg ville bare lige teste din videnBlinkende humørikon

Nej jeg gasser dig bare lidt. Du har ret.

Jeg ved ikke rigtig hvor jeg har gjort af min min gamle ISDN ASCOM telefon, det kan være den gik med tilbage til TDC da min NT boks blev taget ned, og omkonverterede min linie. Men så vidt jeg husker ku jeg ikke få den til at spille i forbindelsemed min nye linie. 

Har i dag fået TDC homebox /ADSL installeret, - bredbånd virker upåklageligt, men jeg har problemer med min Beocom 6000 - opkald udefra kommer igennem, men opkald fra min tlf. via tlf. tlfbog og opkald med nr. først og derefter linie virker ikke !!! det eneste der virker er hvis jeg trykkier for linie og derfter INDTASTER nr. -

Er der en forklaring herpå og måske råd til afhjælpning af problemet?

Omdømme 3

Hej, og velkommen til forum.

jeg har muligvis en forklaring,

det alt det med telefonbog og opkald med at trykke nummert før du løfter røret bliver styret af telefonens firmware, alså sådan at når du henter et telefonnr i telefonbogen og løfter røret taster telefonen nummeret for dig, eller sådan virker det på andre telefoner og derfor regner jeg også med at det er sådan med din.

løsningen må være at tage den ned til en b&o forhandler og få dem til at kikke på den.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)