Hvilke porteskal være åbne i en TDC Box

• kjp
  • 0 kommentarer
Har lagt følgende program Twonky Server på min PC, herefter skulle mit TV kune se Twomky mediaserver, men det kan den ikke. TV kører fint på nettet.

Kan det være et Port problem?

Foreslag ønskes.

kjp 

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nej, det tror jeg ikke, portene i routeren er til at komme ind og ud af dit netværk, når du er inde i netværket skal du ikke i gennem routerens firewall.

det kan tilgændgæld være en firewall på den computer som skal have åbnet, men det skulle den selv gøre.

men for lige at være sikker, så prøv at godkænd programmet under din firewall.

er du sikker på at dit TV er DLNA kompeltibel.

du kan se det på den her liste over alle DLNA certifikaseret enheder.

http://www.dlna.org/products/

TV et er DLNA certifikaseret.

kjp

Bruger du Wifi eller kabel?

Jeg har samme problem når jeg bruger Wifi!

Men det virker fint hvis jeg kabler tv og pc til routeren, det er jo bare noget bøvlet!

Bruger du Wifi eller kabel?

Jeg har samme problem når jeg bruger Wifi!

Men det virker fint hvis jeg kabler tv og pc til routeren, det er jo bare noget bøvlet!

Jeg bruger Wifi.

Ja. så må jeg ud og købe 15 kabel og prøve dette.

Er der nogen der har forlagt dette til TDC?

kjp

Jeg har lige talt med TDC og de kan ikke hjælp, da de sige at de ikke yder support på det problem.

De er helt enige i at ens enhedder skal kunne tale sammen via Wifi men vil ikke forklare hvordan!

Da det fungere kablet men ikke via wifi har jeg nu fejlmeldt min box. Så må vi se om der kommer noget ud af det.

Håber du vender tilbage når du har fået ny boks, om det har hjulpet.

Så jeg venter lige med at fejlmelde min boks, til jeg har hørt fra dig.

kjp

Jeg vil blive kontaktet af en tekniker mandag mellem 14-16 jeg skal nok vende tilbage med resultatet,

TDC teknik kunne ikke finde en løsning andet end at prøve en ny box. min er den firkantet vdsl box.

Håber at høre fra dig, når du får ny Box.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)