Svar

Hvem kan hjælpe??????????????

Efter et nedbrud af vores forbindelse og efterfølgende tekniker-besøg, kan vi ikke længere komme på internettet med den stationære Pc. Forsøges med den bærbare, virker det både med og uden trådløst netværk.

Den stationære kan sagtens hente mails i outlook, men forsøger vi at gå på nette kommer følgende besked:

Internet Explorer cannot display the webpage  What you can try:  Diagnose Connection Problems [i]Vi har forsøgt med diagnose-knappen og der fremkommer følgende:

HTTP-, HTTPS-, FTP-forbindelser

info

HTTP: Der blev oprettet forbindelse til www.microsoft.com.

warn

HTTPS: Fejl 12169 under oprettelse af forbindelse til www.microsoft.com: The supplied certificate is invalid

warn

HTTPS: Fejl 12169 under oprettelse af forbindelse til www.passport.net: The supplied certificate is invalid

info

FTP (Passiv): Der blev oprettet forbindelse til ftp.microsoft.com.

error

En HTTPS-forbindelse blev ikke oprettet.

info

Omdirigerer bruger til supportopkald

Er der et geni, der kan hjælpe os? [i]

icon

Bedste svar af miela1 7 januar 2011, 13:07

Hej, lige en tilføjelse.

hvis du vælger at gendanne, skal det selvfølig være til et punkt hvor din computer virked.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg vil lige høre om du har prøvet en anden browser?

hvis du ikke har kan det være en god ide at prøve.

http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

Hej Mikkel.

Tusind tak for dit svar................

Jeg er komplet amatør .......kan du hjælpe yderligere.........jeg kan jo ikke få lov til, at gå på nettt overhovedet..................kan jeg skrive genvejen i feltet og håbe på, at jeg ad den vej kan komme på?

Sorry men jeg er altså lidt "fattesvag" men meget desperat :-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du tager og henter filen på den computer du sidder ved nu, så ligger du filen over på en USB nøgle/pind hvis du ikke har sådan en kan du også bruge kortet i dit digital kamara(hvis du har kortlæser ibægge computer) eller kan nogle mobil telefoner også bruges(hvis du har fået et USB kabel med til din telefon).

når det så er gjort skal du sette den ting du nu har lagt den over på i computeren som ikke virker installere du programmet og ser om du kan komme på internettet igenne Firefox.

som et alternativ hvis du ikke har mulighed for at overføre til den anden computer, kan du prøve system gendanelse.

jeg har skrevet en vejledning i den her tråd.

/t5/Bredb%C3%A5nd/Slowmo-computer/m-p/14867#M2879

Omdømme 3

Hej, lige en tilføjelse.

hvis du vælger at gendanne, skal det selvfølig være til et punkt hvor din computer virked.

En anden løsning kunne eventuelt være at nulstille indstillingerne i Internet Explorer. Det gør du på følgende måde:

1. Klik på Funktioner øverst til højre i Internet Explorer.

2. Klik på internetindstillinger nederst i boksen.

3. Klik på fanebladet Avanceret.

4. Klik på nulstil.

Hej Allesammen.

Tusind tak for hjælpen.

Løsningen var, at gendanne indstillinger fra før den gik ned :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)