Hvad er usb stikket til på digitalmodtageren

Hej

Jeg har et problem med at se mine fotos, som jeg har liggende på et usb stik. Mit tv har ikke usb indgang, men er ellers et 3 år gammel Panasonic tv. På min tdc digital modtager som også er 3 år gammel er der en usb indgang på forsiden. Det er bare ikke muligt at se mine foto af den vej. Tv forhandleren hvor jeg brugte 12.000 kr. på mit tv oplyser at sådan er det. Der står intet i tdc brugervejledning ang. det usb stik på forsiden af deres digitale modtager.Findes der en løsning ( jeg kan selvfølgelig sætte min pc til mit tv, men det er lidt bøvlet. På forhånd tak

hilsen herfra

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Pensionisten27

Tak for dit indlæg

USB indgangen på din TV boks kan du desværre ikke benytte, den er ikke aktiveret.

Man kan selvfølgelig sætte sin PC til tv'et for at se billeder, nogle TV har også muligheden for, at man kan sætte en SD kort i.

Alternativt kan man, hvis man har vores Homedisk, se billeder der ligger på Homedisken på Tv'et via vores TDC App. Det kræver dog at man abonnerer på en Homedisk.

Håber det svare på dit spørgsmål.

Med venlig hilsen

ThomasG

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, og man kan også på TVet se billederne der ligger på PCen, også uden en homedisk.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)