Hvad skal man gøre.....

Hej

Hvad skal man gøre for at TDC gider tage sig sammen ??

jeg fik installeret bredbånd 14. juni 2011 og har siden hen flere gange ringet til support hvor man får den ene undskyldning efter den anden.

Jeg kan ikke oprette en mailadresse hos tdc så jeg kan bruge mine private emailadresser jeg har på diverse hjemmesider som jeg bestyr.

hver gang jeg trykker på opret mailboks hvilket jeg går ud fra at det er den man skal oprette så så kommer teksten:

Opret mailboks hos TDC

Der skete en fejl, da du forsøgte at oprette en mailboks.

Kontakt TDC Hotline på telefonnr. 80 80 80 47, og fortæl at systemet fejlede, da du forsøgte at oprette en mailboks i Selvbetjening Privat.

Efter at have fået hjælp fra Hotline, vil du kunne oprette en mailboks i Selvbetjening Privat.

Venlig hilsen

TDC

Jeg har efterhånden fortrudt jeg gik over til TDC, for de virker total ligeglade med deres nye kunder [i]

15 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Hvis ikke du skal bruge en tdc mail adresse til modtagelse, er der jo mulighed for at bruge dit webhotels mailserver som udgående postserver. Du skal være opmærksom på at du kun kan sende viá tdc mailserver med en TDC mail adresse som afsender, dvs. at svar adressen bliver din TDC adresse og ikke den fra dit eget domain. Skal i øvrigt beklage hvis hotline ikke har kunnet hjælpe dig, det sker desværre ind i mellem at guiden til oprettelse fejler.

En nem måde at komme uden om problemet kunne være at tilkøbe dhcp tildelt fast ip. Så kan man nemlig bruge en anden server som ikke kræver brugernavn / password.

mvh

Hej

jeg skal hverken bruge webmail eller tilkøbe noget.

jeg skal bruge en tdcmail så jeg kan sende mails via mit mailprogram.

at TDC så ikke gider at få fingeren ud her knap en måned efter er under al kritik.

men måske DR's kontant vil hjælpe mig, det er åbenbart den eneste måde at tdc får fingeren ud Trist humørikon

vil ALDRIG anbefale TDC som udbryder af bredbånd m.m. når der er sååååååååååååååå mange problemer.

Det kan jo ikke passe at 5 forskellige supportere ikke kan finde ud af at rette problemet for så burde de nok blive omskolet til noget andet.Gal humørikon

Omdømme 2

Hejsa

Ret mig lige hvis jeg har misforstået noget.

Som jeg læser dit indlæg har du selv nogle domæner du ønsker at bruge til email.

Hvis det er tilfældet skal du være opmærksom på at du ikke kan bruge disse domæner som AFSENDER når du sender mails. Når det er sagt er det da klart utilfredsstillende at 5 supportere ikke har kunnet hjælpe dig med at oprette en mail adresse. Det er nu bare underligt at den fejler HVER gang. Er det på samme sted i guiden?.

mvh

ja jeg skal jo ha en tdc mailadresse for at min mailadresse kan blive godkendt til at sende en mail.

hvad bruger + kode ved tdc.

svært at forklare men bare jeg får en mailadresse hos TDC som er min internet udbryder så kender jeg selv resten.

men den mailadresse kan man åbenbart ikke få hos TDC.

ja det er samme sted den meddelse kommer nemlig inde i selvbetjening og klikker på bredbåd derefter på opret mailbox så kommer den frem.

men jeg har efterhånden opgivet få kan ikke blive ved med at vente på der sker noget for d. 14. juli har jeg kæmpet og spilt timer på support m.m.

kan godt være jeg lyder sur men det er jeg osse ved at blive for de vil jo så gerne ha nye kunder men når vi så har bestilt det hos tdc så er de jo ligeglade fremover Trist humørikon

jeg har en hotmail skov-dk@hotmail.com som jeg må bruge men der kan der jo foreks ikke sendes flere billeder på en gang osv.

Omdømme 2

Hejsa

Du har fået oprettet et TDC-login??

Jeg har lige prøvet via mit privat abb. at oprette en mailadresse efter at have logget ind med mit tdc login.

Det fungerede omgående. Det eneste rigtige var hvis support fulgte dig step by step fra start til slut.

mvh

Hej

Ja jeg har et login som jeg ikke har problemer med at komme ind på, men klikker man på opret mailboksen kommer den fejl.

Ved vitterlig ikke hvad jeg skal gøre, gider ikke bruge mere tid på at hænge i telefonen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvorfor spørger du om hjælp - når du samtidg slår fast at du ikke gider tage imod den?

Jamen når man i en måned har bedt om hjælp og der ikke sker en disse, hvad skal man så gøre ?????

PeterA du ville nok heller ikke selv vente i måneder/år inden der sker noget vil du hvis det var dig ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej rin71

TDC brugeren, som kalder sig jk44 er TDC ansat, som du nok kan gætte.

Han har skrevet til mig, for at gøre mig opmærksom på at du er i klemme her. 

Jeg vil gerne hjælpe dig og få en dygtig kollega til at ringe til dig og løse dit problem. 

Vil du sende mig en PM (Privat Meddelelse) her på forum, hvor du har skrevet de telefon numre, som du har ved TDC, mail adressen og det nummer vi kan træffe dig på. Hvis der er et tidspunkt hvor det er rigtigt dårligt vi ringer, skal du også skrive det i.

Så får jeg som skrevet, en til at ringe til dig i løbet af næste uge. Mandag eller tirsdag.

Jeg vil også gerne undskylde at du er kommet i denne situation. Jeg vil understrege, at jeg ikke reagerer fordi du skriver om kontanten, men fordi det er fuldstændigt uacceptabelt at du er kommet så meget i klemme og ikke har fået hjælp. Det beklager jeg. Vi skal selvfølgelig være bedre til at hjælpe når du ringer. Jeg lover dig, at det bliver een af vores ypperste, som ringer til dig. 

Jeg forstår det sådan, at du skal bruge en TDC mail adresse, fordi du så får en udgående server du kan godkendes på? Og når du har den, kan du så sende mail fra de mail adresser du har hostet hos andre udbydere. Er det rigtigt forstået? 

En smtp - udgående mail server - med godkendelse. 

Jeg ser frem til at høre fra dig. Både her på tråden og i en PM.

Hilsen

Hej Patrick

tak for dit svar.

du skriver:

Jeg forstår det sådan, at du skal bruge en TDC mail adresse, fordi du så får en udgående server du kan godkendes på? Og når du har den, kan du så sende mail fra de mail adresser du har hostet hos andre udbydere. Er det rigtigt forstået?

En smtp - udgående mail server - med godkendelse.

JEPS det er nemlig det jeg så længe forgæves har forsøgt at få hos TDC.

Ja nu spørger jeg nok dumt men jeg kan ikke se på din profil hvor man kan skrive en PB til dig, hvor gør jeg det ?

mvh.

Karsten (rin71) 

har fundet ud af at sende en PB og det er gjort til dig Patrick.

som forventet er der forsat ikke sket en skid fra TDC's side af.

må nok høre om kontant på DR kan hjælpe mig Trist humørikon

for det her er så uacceptabet at jeg ikke vil finde mig i det mere.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Det lyder da som en god ide, tjek lige om du nu rent faktisk har et bredbånd abonnement hos TDC først og at det ikke er nogen firmabetalt eller lignende. Det vil jo være lidt dumt hvis det viser sig at du slet ikke ejer et abonnement der giver ret til gratis e-mail adresser.

Noget helt andet er, at de fleste webhoteller tilbyder en smtp løsning, så hvis du har forskellige domæner med tilhørende e-mail adresser, behøver du slet ikke en TDC udgående server.

I langt de fleste tilfælde skal man benytte mail.domænenavn.dk hvis det er et DK domæne selvfølgelig I første omgang kan du prøve med port 25 eller port 587. Du kan selvfølgelig også spørge dine webhoteller om hvilke smtp løsninger de tilbyder. Hvis du fortæller hvilke(t) webhotel det drejer sig om, kan det endda være jeg eller andre kan fortælle hvad du skal sætte i dit Outlook

Jamen jeg har da modtaget en regning fra TDC så jo jeg har et abonnement hos dem.

ok jeg må prøve at spørge webhotel ejeren om man kan det.

Men er stadig stærkt utilfreds med den ligegyldighed som TDC udviser mig.

Problemet er løst UDEN tdc hjælp.

Gal humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)