Svar

hvad kan jeg gøre!

jeg står og ik har noget net på min mobilnetværk men kan komme på mit net der hjemme jeg har mit nr ved 3 men de siger jeg skal kontakte jer men kan jeg få ganstartet min mobil hvis det er jeg ville det eller hvad gør jeg her 

icon

Bedste svar af jytfin 18 september 2011, 20:49

Benjaminspiige har fået løst problemet på denne måde

indstillinger/SD-kort og Intern lager/Personlige oplysninger "nulstilling af fabriksdata.

trådstarter kommer og acceptere dette svar som løsning efter aftale Glad humørikon

Se original

16 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej benjaminspiige, 

Tak for dit indlæg.

Hvis du har abonnement hos 3, så skal du kontakte dem igen.

Vi kan intet hjælpe med når du har abonnement hos anden udbyder.

Hvis de lejer sig ind på vores net eller lignende, så er det stadig igennem dem der skal fejlmeldes desværre.

Mvh

René

lige været inde ved dem igen de siger jeg skal snakke med jer om det da mobilen ik er købt ved ham men jer og den skal laves nok så alt står som ny på den når man tænder den 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du har købt telefonen hos TDC er den muligvis spærret for andre udbydere end TDC. I så fald skal du besøge en TDC butik, f.eks. den du har købt den i, her skal du bede dem op at "låse den op" så den kan bruges til andre udbydere. Hvis der stadig er bindingsperiode tilbage, vil det koster et beløb at få dette gjort.

det har ik noget med det og gøre det er bare nettet på den der har virket på den men min veninde lavet noget med netværket på mobilen og nu kan jeg jeg kun være på nettet hvis jeg er der hjemme eller andre steder hvor der er net men kan ik komme på mobiltnetværk som jeg har kunne 

hvad gør jeg så ?

Omdømme 1

Nååå, så du har fået lavet rod i telefonens opsætning? Så vidt jeg ved, har alle mobiltelefoner mulighed for at gendanne fabriksindstillinger, det vil selvfølgelig være at finde et eller andet sted i menuen. Jeg vil anbefale du kigger i telefonens brugsanvisning først.

Hvis det kun er opsætningen af netværket der driller, kan du måske nøjes med at læse om det emne i brugsanvisningen. Opsætning af mobilt netværk er jo ellers noget som vedrører din udbyder, så hvis du har 3 som udbyder vil jeg mene de burde kunne fortælle dig hvordan din telefon skal sættes op.

det har vi prøvet og ham der så på den sagde de er som de skal er det slet ik mulighed for et få gendanndet min mobil mod betalning

Omdømme 1

Hvordan gik det med at kigge i brugsanvisningen?

Hvis du vil ulejlige dig med, at fortælle hvilken telefonmodel det drejer sig om, kan det være der er en anden bruger der tilfældigvis kender den pågældende model og derfor kan fortælle dig hvordan menuen virker

desire

htc desire

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej benjaminspiige..

Det ham du snakkede med sagde er lidt noget sludder, du kan faktisk godt gøre det selv også uden du mister garantien.

Du siger den er købt hos TDC kunne du finde signal på den med det simkort?

jeg har  mit nr ved 3 har kun mobiltnet ved tdc så ved ik lige hvad jeg skal gøre 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg sender dig lige en privat besked hvis det er i orden, for ved ikke om der er nogen der kan få ondt i rumpetten af det link jeg vil poste til dig...

det er oka 

Omdømme 2

benjaminspiige privat besked sendt

kan jeg se og håber jeg får svar igen Glad humørikon

Omdømme 2

Benjaminspiige har fået løst problemet på denne måde

indstillinger/SD-kort og Intern lager/Personlige oplysninger "nulstilling af fabriksdata.

trådstarter kommer og acceptere dette svar som løsning efter aftale Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)