hvad gør jeg når

heij

jeg har fået min regning fra tdc men jeg kan ik betale med mit kort her inde og den skulle være betalt her den 05.08 men jeg var ik hjemme da jeg fik den så hvad kan jeg gøre nu ?

25 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej benjaminspiige

Du bør kunne betale regningen via din bank, evt. netbank og i TDC Butik.

Vh.

Rasmus - TDC

kan bare ik rigtigt se noget kontonr jeg kan betale til 

Omdømme 2

Er det ikke et girokort du sidder med, hvor der er et langt nummer nede for neden?

Det starter gerne med +71, eller noget i den stil.

Dvs. så skal du på netbank vælge at indbetale et girokort, i stedet for at vælge kontooverførsel.

Ellers synes jeg du skal kontakte vores Kundeservice, og høre hvordan du får det betalt.

Her er vores kontaktoplysninger:

www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

For fremtiden var det nok smart du fik den meldt til automatisk kortbetaling eller Nets (tidl. PBS).

Det, at man ikke er hjemme når en regning dukker op, er ikke en "gyldig" grund til at betale for sent - og man kan blive pålagt et rykkergebyr. Det undgår man med de andre ordninger.

Vh

Peter

er lidt svært med jeres kort betalning når jeg har marster card og man ik kan gøre det med dem inde ved jer :s

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg er godt nok selv meldt til på et Visa-kort, men jeg kan nu sagtens vælge at det skulle være et Master-card....

Tror du at du har kigget rigtig efter? Alternativt er der jo mulighed for at betale via netbank eller melde regningen til Nets.

Vh

Peter

kan du ik sende et link til der hvor jeg kan mellem mig til 

Omdømme 3

Beklager - men det kan jeg ikke. Den side jeg får tilhører mit login - det vil ikke virke for dig.

Men hvis du går ind i selvbetjening - så er det nu ikke svært at oprette sig selv. Når du så har gjort det - så kan du logge ind på din egen konto - og der er der så et punkt der hedder "Tilmeld automatisk kortbetaling".

Vh

Peter

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Automatisk kortbetaling virker kun for Dankort, Visa/Dankort og Visa Electron

Man kan hverken betale sin regning på tdc.dk eller med automatisk kortbetaling med sit Mastercard.

Man kan betale med netbank hvis man har det, eller man kan betale på posthuset eller i en TDC butik.

Endelig kan man tilmelde betalingen til betalingsservice i banken.

Hvis man hverken har netbank eller adgang til betalingsservice (det er der nemlig nogen der ikke kan få adgang til) er der kun Posthuset og TDC butikkerne tilbage.

Omdømme 3

Hvofor har jeg så mulighed for at vælge at betale med:

• Dankort/VISA-Dankort
  • Mastercard
  • Maestro
  • VISA
  • VISA Electron
  • American Express
?????????????????????????????????????????????

Vh

Peter

Omdømme 1

Det er da et godt spørgsmål, for det har jeg ikke.

Der må jo være forskel på folk Blinkende humørikon

Måske er TDC ved at implementere flere kort muligheder som forsøg i et begrænset område???

det konto nr jeg skal skrive for til tilmellen kan jeg ik se nogen steder 

Omdømme 1

Hvad er det for et konto nummer du søger?

Hvis du har fået en regning i papirformat, er der vel et girokort nederst.

Det girokort kan du betale på posthuset eller i en TDC butik.

Hvis du har netbank, er det de numre der står nederst på girokortet du skal bruge.

Hvis det derimod er et bank kontonummer til TDC du leder efter, tror jeg du leder forgæves. Du kan mig bekendt ikke lave en bankoverførsel til TDC ligesom man ville gøre det hvis man ville overføre penge fra sin egen bankkonto til en andens bankkonto

Omdømme 1

Forresten:

Du skulle have betalt regningen d. 5. skriver du.

Eftersom det nu er d. 11. synes jeg helt bestemt du skal besøge TDC butikken så hurtigt som muligt og betale der. Hvis du besøger TDC butikken, behøver du faktisk ikke engang at tage din regning med, hvis bare du kan fortælle dit telefon nummer, så skal du nok få lov at betale regningen. Samtidig kan du hvis du vil, tilmelde betalingen til betalingsservice.

så jeg kan tilmellem til kortbetalning 

Omdømme 1

Hvis du vil tilmeldes kortbetaling er det dit kortnummer du skal bruge, det står på dit Dankort / Visacard / Mastercard forrest. Desuden skal du bruge udløbs måned og år, det står også på forsiden af kortet samt kontrolcifre, de står på bagsiden og er de sidste 3 sifre i skrivefeltet til din underskrift.

Alle disse oplysninger skal du bruge når du logger ind på TDC selvbetjening og vælger automatisk kortbetaling.

Jeg vil nu stadig holde på, at man ikke kan benytte Mastercard, det kan man bl.a. læse om her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27040#ak_3

Hvis du ikke kan logge ind på selvbetjening eller af anden årsag ikke kan få automatisk kortbetaling til at virke, kan du i stedet ringe til Kundeservice.

Se her hvilke telefonnumre Kundeservice har:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

men har betalt den så ter ind og snakke med demi tdc

Omdømme 1

God ide, så skal det nok lykkes.

Husk at markere et af svarene som løsning hvis du mener du har fået svar på dit spørgsmål

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PeterA og Nyuu

Det er da mærkeligt, at en kan betale med Mastercard og en anden ikke kan, jeg kan også betale med Mastercard, hvis jeg ville, mystikken breder sig!!!

Hilsen bbsOverrasket humørikon

Omdømme 1

Ja det er mystisk.

Hvis jeg klikker på det link jeg gav i besked #17 får jeg følgende:

Følgende betalingskort kan anvendes til Automatisk Kortbetaling:

• Dankort
  • Visa/Dankort
  • Visa Electron
Vi må håbe der kommer en TDC'er fordi med lidt insider viden.

Omdømme 2

Hejsa

Jeg har gravet lidt i det I skriver, med at nogen kan betale med flere korttyper end andre.

Det viser sig, at vores finansafdeling har været så venlige, at åbne op for flere betalingskort for vores fastnetkunder, samt kunder der betaler mobilabonnement sammen med fastnettelefonen.

Denne mulighed vil rene mobilkunder også få, når vi lancerer en ny mobilselvbetjening, sandsynligvis i løbet af september måned.

Vh.

Rasmus - TDC

nu er det her mobilt net jeg snakker om

Omdømme 2

Ok, så vil du endnu ikke kunne betale med Mastercard.

Men du kan som sagt betale den i TDC Butik.

Vh.

Rasmus - TDC

kan i ik få lavet det sådan af man kan

Omdømme 1

Det har Rabo jo svaret på i meddelelse 22

/t5/Bredb%C3%A5nd/hvad-g%C3%B8r-jeg-n%C3%A5r/m-p/56569#M8434

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)