Svar

Hvad er forskellen på Homedisk og Webdisk?

Hej. Jeg har en homedisk allerede. Men jeg kan i forbindelse med mit abn oprette en gratis webdisk på 5GB. Men er det egentlig nødvendigt når man har en homedisk? Er det ikke det samme, eller er der ekstra muligheder?

icon

Bedste svar af miela1 3 juli 2011, 10:58

Hej, MajaH og Elvis.

det er entlig meget simpelt.

HomeDisken er en såkaldt NAS(Netwærks hardisk), den er lige som en ekstern hardisk, som du kan dele med alle på dit netværk. den har en 500 GB hardisk, den kan synkrosere med nettet så din data aldrig går tabt.

i forhold til Webdisk er det meget hurtigere at ligge sinde data på en Homedisk.

Webdisk er det man kalder et SkyDrive, det vil sige en disk som ligger i Skyen(internettet), der er ikke så meget plads, og det tager lang tid at overføre data.

var det forklaring nokGlad humørikon

Se original

4 Kommentarer

Det kunne jeg da også godt tænke mig en forklaring på. Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, MajaH og Elvis.

det er entlig meget simpelt.

HomeDisken er en såkaldt NAS(Netwærks hardisk), den er lige som en ekstern hardisk, som du kan dele med alle på dit netværk. den har en 500 GB hardisk, den kan synkrosere med nettet så din data aldrig går tabt.

i forhold til Webdisk er det meget hurtigere at ligge sinde data på en Homedisk.

Webdisk er det man kalder et SkyDrive, det vil sige en disk som ligger i Skyen(internettet), der er ikke så meget plads, og det tager lang tid at overføre data.

var det forklaring nokGlad humørikon

Mange tak miela1

Dvs når jeg har en homedisk, får jeg ikke mere ud af også have en webdisk. Glad humørikon

Tusinde tak

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er rigtig, eller det er min mening at du ikke vil få mere ud af også at have webdisk.

forde at når du har en home disk, vil den automatisk synkrosere med en langt støre webdisk, og du vil der for stadig kunne til gå din data, selvom du ikke er hjemme.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)