Hvad er der sket med wap.mail.dk ?

• 0 kommentarer
Jeg har altid kunnet læse mine mails via wap.mail.dk, men nu forsøger "telefonen" at dirigere mig om til www.mail.dk og det kan bare slet ikke lade sig gøre! Har en Nokia 3110 classic og der er IKKE ændret noget i konfigurationerne. Er det bare slut med at tjekke mail via telefon for mig?

6 Kommentarer

Hej vaar

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Jeg vil godt prøve at give et bud, selvom det bliver et gæt.

Du skriver at du ikke har ændret noget i konfigurationerne. Det kan være det er det der er i vejen. TDC har ændret nogle indstillinger.

I en anden tråd, har jeg læst at opsætningen er magen til et postpogram på en pc, så jeg vover pelsen og sætter denne opsætning:

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse.

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Hvis det er helt skudt forbi, må du meget gerne give en tilbagemelding.

Hej Maja

Tak for din tilbagemelding. Jeg har nok ikke udtrykt mig klart nok - jeg vil ikke sætte telefonen op til at hente mail, men bare gå på "mit tdc" via nettet (wap på telefonen) og logge på, som jeg plejer - men siden vil slet ikke komme frem (den loader og loader) og hvis den overhovedet dukker op - er den slet ikke tilpasset til mobilen, så siden er ubrugelig.

mvh Vaar

Hej

Jo det har du sikket gjort. Det er bare mig der kløjs i dit spørgsmål. Den eneste grund til at jeg svarer dig nu er at du fortæller noget om realoding. Det kan tyde på en periodisk fejl, uden at jeg skal gøre mig klog på det.

Denne tråd beskriver realoding af sider, prøv at se den og så må du meget gerne vende tilbage.

/t5/Forslag-Id%C3%A9er/quot-Der-opstod-en-uventet-fejl-quot/m-p/6443/message-uid/6443#U6443

Jeg er snart godt træt af det problem, så hvis du kan be- eller afkræfte er det super.

Hej

Jeg har kigget på tråden om reloading af sider. Jeg har ikke haft det problem med computeren, så her er jeg ikke til nogen hjælp. Mit problem er kun på telefonen og den reloader sådan set ikke - den loader slet ikke... forsøger at omdirigere ???? Jeg sender lige et link her, Hvor TDC selv skriver om wap.mail.dk og det har fungeret i mange år nu, så hvorfor holder det pludselig op med at fungere??

http://mit.tdc.dk/publish.php?dogtag=ngto_mailforside_om_wap

Måske skal denne tråd flyttes (jeg kender ikke helt systemet). Håber nogen evt. kan hjælpe med det. Beklager at jeg er så "vanskelig".

mvh vaar

Hej vaar

Jeg er også nogen gange i tvivl hvor, hvad skal postes og mon ikke der er andre, der også er det. Hvis det er meget forkert, flytter moderatorerene det bare, så det skal du ikke spekulere på. Den eneste ulempe er hvis man får postet et spørgsmål under en forkert kategori, er at der måske ikke så mange brugere, der kan svare på spørgsmålet. Det er godt, at du har skrevet "vanskelig" i anførselstegn, for vanskelig er du bestemt ikke.

Linket du har sat, kendte jeg ikke, så du har hjulpet mig. Jeg ved ikke om man bruger flash på en mobil, men hvis man gør, skal den måske opdateres. Det var sidste skud i "bøssen", så nu håber jeg bare at der er en anden bruger der kan hjælpe dig.

Rigtig god påske til dig.

TDC havde indtil for nylig en wapmail portal, men det er nu lukket.

Problemet med mail.dk på en PDA, mobiltelefon eller smartphone er at den ikke kan bruges fordi dens sideformat kræver en anden (standard PC) opløsning som ikke kan vises på disse apparater. Hos andre
udbydere (og aviser, blade osv.) har man mobil portaler som begynder med m. eller mobil. eller mobile. osv. - og som oftest automatisk går til deres mobile portal hvis man bruger en smartphone osv.

TDC har altid været langt, langt  bagefter i forhold til alle andre udbydere mht webmail - både mht til plads til rådighed, antal email adresser osv. Min kone skulle oprette en særskilt email konto (en modem konto!), som hun skulle betale for, hvis hun vil have hendes egen TDC konto – noget helt uhørt alle andre steder.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)