Hvad betyder et rundt logo med et fly?

• 0 kommentarer
Når jeg har hentet musiknumre til min HTC Desire, har jeg ingen problemer med at afspille musikken når/hvis der er et rundt rødt logo med et fly i midten. Men er det logo der ikke, får jeg besked om, at musikfilen ikke kan afspilles. Senere kan jeg se, at logoet pludselig er der og kan så afspille filen. Jeg har forsøgt at finde en forklaring på logoet på TDC Play-siden, men uden resultat. Der er vel "en naturlig forklaring" ??

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Neb

Det er et offline logo - dvs du kan afspille filen selv om du er offline/fly mode. Det er korrekt at der kan forekomme delay i afspilning, da din mobil som udgangspunkt forsøger at opbygge en solid buffer og du derfor kan se at sangene får fly-ikonet før du kan afspille dem.

Har selv en Desire som ikke er opdateret til 2.3 og ja den laver en del krumspring - tilgengæld er den stabil når filerne er offline. Bemærk du kan downloade en hel playliste offline. Læs mere på tdc.dk/playapp

DBH

C

Tænkte nok der var en naturlig forklaring - man skal bare lære at vente med tålmodighed..!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)