hva sker der lige med mit mobile internet??????

jeg anskaffede mig mobilt internet med en ca 2mb forbindelse og i de store byer som kbh ville der være en 15mb forbindelse... Mener nu bestemt ikke jeg gik med til at hastigheden bliver sat ned ved et mer forbrug...fik ikke at vide at dette ville ske, jeg gik ud fra at jeg kunne være på online 24/7 hvis det var det jeg ønskede og at jeg havde fri surf...men åbenbart ikke..

kan det laves om så jeg ik oplever lavere hastighed ved et mer forbrug??? men bare kan surfe og være online så længe det passer mig??

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du følger dette link, kan du se hvilke muligheder der er.

http://shop.tdc.dk/Mobilt%20bredb%C3%A5nd/mobile-broadband,default,sc.html

hej jeanettebr

Jeg tillader mig lige at komme med en suplerende bemærkning til Teleforums svar.

Ud for første pakke, "læs mere" nederst på siden, står der faktisk at hastigheden sættes ned ved et merforbrug. (Jeg har aldrig forstået, hvorfor at nigative ting altid (eller) næsten altid står med småt.Gal humørikon)

PS: Du kan surfe i hele Danmark op til 1 GB/md. På tdc.dk/dataforbrug kan du fornemme, hvor meget det egentlig er (og overskrider du alligevel, sker der ikke andet end nedsat hastighed). Du får op til 6 Mbit i download og op til 1 Mbit i upload. Hvis en hel masse mennesker er på nettet samtidig, eller du bare er langt fra den nærmeste mast, påvirkes hastigheden. Du skal blive her i 6 måneder. Men gerne længere. Og uden abonnement koster modemmet altså noget mere. Desværre.

På de efterfølgende pakkers websider, står der også noget med småt, nedeers på siden.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

At det negative står med småt er ikke korrekt. Alt i dine købs betingelser står med lige stor bogstaver. den du satte et hak i eller skrev under på da du købte den. Det er derfor det er din juridiske pligt at læse hver en betingelse igennem før du godkender et køb. Denne begrænsning du oplever er nøjagtig den samme hos andre teleselskaber. TDC er ikke de eneste, der gør dette.

Jeg blev også selv overraskede dengang jeg købte mit. men det er ikke så svært at holde den under 1 gb til surf. hvis du har en større forbrug skal du jo også købe en større løsning end den mindste de tilbyder.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg må give Maja ret. Det PS hun omtaler står med mindre bogstaver !!

Det er sikkert rigtigt at 1 GB rækker et godt stykke, når man surfer, men jeg synes det er et problem at det ikke er muligt ( eller måske kun svært ?? ) at se hvor mange data man har 'flyttet'. I Mobile Partner er det enkelt, men jeg har ikke kunnet finde noget tilsvarende i Connect It. Når der findes en begrænsning ville det være rart at man hele tiden kan se hvor langt der er til grænsen.

@DiskoTK

Jeg kan ikke finde ud af, om det er mig du henvender dig til, eller om det er spørgeren.

Derfor svarer jeg dig lige her. Håber det er i orden?

Punkt 1. Da du har din avatar som et foto, går jeg ud fra du er TDC-ansat. Hvis du ikke er ansat, så må du undskylde mit link. Retningslinjer for TDC ansattes brug af TDC-Forum Den side som Teleforum henviser til og som jeg videre henviser, Står det nigative med småt. )Tak for støtten til Teleforum.)

punkt 2. Spørgeren er kunde og det kan godt være den kunde har en købskontrakt. Det har jeg ikke , måske fordi jeg er en anden  kunde der hensiser til en side, hvor det nigative står med småt.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Min avatar? dit billede kan du bare uploade ude, ved at du klikke på din profils navn. så ude i venstre side kan du overføre bileder. Jeg sad bare og lege mig frem.

Det er spørgen jeg henvender mig til. Dog skyldes det at folk altid bliver hysterisk over det med småt. Det med småt blev ikke skabt igår. Det der irretere mig er at folk syntes det unfair at de ike selv havde læst det med småt.

Jeg er alm bruger.

ok Disko - Jeg undrede mig bare for jeg kunne først lave min avatar om da jeg havde rundet de 1000 indlæg, men hvis du kan nu ved 32, kan det være reglen er lavet om.

Det med småt - Jo det har du da ret i - men derfor er jeg aligevel irriteret på de små bogstaver. Sikkert fordi mine øje ikke er hvad de har været.

Jeg tager changen og driller dig lidt:

Ved du hvad der kan p.... mig af? At folk siger/skriver DU, når der menes jegHumørikon med tungeMeget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)