Huwaei E367 og Netgear MBRN3000 router

Jeg har købt en Netgear MBRN3000 mobil router som skal bruges med mit Huwaei E 367 modem. Efter købet viser det sig at modemet ikke er godkendt til denne router og Netgear har ingen løsning pt. TDC har ikke andre modems som er godkendt til Netgear routeren. Er der nogen der har en anden løsning på problemet end at returnere routeren eller skifte TDC ud med en anden operatør?

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Idahlrot

Det er korrekt at modem Huwaei E 367 ikke understøttes af MBRN3000 om der kommer en firmware der kan få det til at fungere på MBRN3000 ved jeg ikke det er Netgear man skal have fat i for at finde ud af det.

Men der findes 2 andre Huwaei modems som kan bruges til MBRN3000, det er E1550 og E1752, men disse 2 modems er udgåede modeller i TDC butikken.

Dette er den info jeg kan komme frem til omkring Netgear router MBRN3000 og Huwaei modem.

Man kan også via dette link se hvad for udbydere samt modems der kan bruges sammen med Netgear MBRN3000:

http://go.tdc.dk/zosxx.

Håber dette kan være en hjælp til at finde et modem der kan bruges.

Med venlig hilsen

ThomasG

Min datter har et E367 modem, og vil gerne kunne dele forbindelsen med en router.

Jeg er faldet ovr dette gamle spørgsmål.

Ifølge linket til skulle MBRN3000 nu supportere E367.

Kan I bekræfte dette?

Eller er der en anden router I kan anbefale?

Er der iøvrigt noget andet man skal være opmærksom på, configuration eller andet, i forhold til at dele forbindelsen via router.

På forhånd tak

Steen Larsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)