Huske brugernavn til TDC Play

Selv om jeg har sat checktegn ved Husk Bruger skal jeg alligevel skriver både brugernavn og password, hver gang jeg vil ind på TDC Play. Jeg har Windows 7. Jeg har ikke oplevet problemet på andre hjemmesider, hvor jeg også har et login - der kan loginoplysninger sagtens gemmes.

Er der nogen, der har et godt råd. 

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Chukky

Loginoplysninger gemmes i cookies på din pc. Mit umiddelbare gæt er derfor, at der er sket et eller andet med den cookie, der har med TDC Play at gøre.

Hvis du anvemder Internet Explorer, er den nemmeste måde at slette cookies på, at gå ind i menuen Funktioner/Internetindstillinger og klikke på Slet under Browserdata.

Du skal dog være opmærksom på, at det sletter alle dine cookies, så næste gang du logger på andre hjemmesider, så har din pc "glemt" loginoplysningerne, og du skal indtaste dem igen. Når du indtaster loginoplysningerne igen oprettes automatisk nye cookies, som så husker loginoplysningerne fremover.

Du kan ikke være sikker på, at sletningen af cookies løser dit loginproblem med TDC Play, men det er sandsynligt. På den anden side er det en rigtig god idé, at slette sine cookies og browserdata en gang imellem og "starte på en frisk", så jeg vil da foreslå, at du sletter dine browserdata/cookies - og så håber vi, at det løser dit problem. Blinkende humørikon

Mvh Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P