http://192.168.1.1/ virker ikke? hjælp

Besked fra Admin: Har du problemer med at tilgå 192.168.1.1 så se følgende: /t5/Bredb%C3%A5nd/192-168-1-1-virker-ikke-Se-her/td-p/154060

Jeg har set at man kan skrive ens Ip adresse op i adressefeltet, så man kan komme ind og åbne nogle porte. Så jeg skrev 192.168.1.1 men det virkede ikke, hvad skal jeg gøre?

MVH

Ofunder. 

10 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen Ofunder,

Lyder underligt, det burde være den lokale IP adresse for alle Homeboxe, men så finder vi da bare lige dens lokale ip-adresse.

Hvilket styresystem bruger du?

Hvis du bruger windows, gå ned i Start og skriv cmd i feltet "Kør" - når commandoprompt er kommet frem, skriver du ipconfig og trykker enter.

Så vil du kunne se de forskellige ip'er - du skal bruge den der hedder "Standardgateway". Den skriver du ind i din browser, så skulle du gerne kunne tilgå din HomeBox.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ofunder

Jeg supplerer lige Electronic

Du kan resette homeboksen. det kan afhjælpe dit problem.

Husk at lukke computeren først.

Følg denne vejledning:

Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

Hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Nu kom jeg lige til at tænke på din tråd fra før Ofunder; Du skal huske på, at dette ikke kan gøres ved brug af mobilt bredbånd.
Omdømme 3

Hej Mathias

Har du set mit svar?Meget glad humørikon

Det er ikke 192.168.1.1

Det er         192.168.1.5

hilsen Bente

Hvilken router snakker vi om da der er forskel på hvilken ip adresse  som routeren har resaveret til sig selv.

men prøv at åbne en komandoprompt og skriv ipconfiq, så vil du kunne finde en linje der hedder standardgateway. den adresse der står der er din routers adresse.

Med venlig hilsen 

Jens

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Homeboks 192.168.1.1

Homedisk  192.168.1.5

Mvh

Kim

Omdømme 3

Hej Kim

Undskyld, jeg roder rundt i det i dag.Trist humørikon

Godt du skrev et svar også.

hilsen Bente

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bente

Selverkendelse  er er god ting.

Mvh

Kim

Omdømme 2

@osterballe
Hej.
Hvis du nu havde læst svarene fra en ende, ville du finde nøjagtig samme indhold, som du har skrevet, i mit indlæg. Bare lige til en anden gang Blinkende humørikon
hej tak for alle svarene, men hvis jeg ikke kan gør det med mobil wifi hotspot hvad helved gør jeg så?

Jeg har prøvet at have Nat type 2 og 1 men ligepludselig sker det her Trist humørikon jeg vil helst have en løsning på det her for ellers må jeg gå over til 3 da jeg havde ok Nat type derHumørikon frustreret

For jeg er ellers meget glad for TDC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P