htc wildfire s problemer med facebook

Havde velfungerende og meget brugt facebook på min tlf - men så kom der er en masse beskeder med " kan ikke hentes - no peer certificate" - og nu kan jeg slet ikke bruge facebook på tlf.

Har slettet app' og tilføjet den igen - men det hjalp desværre  ikke -

hvad gør man så -

gode råd ønskes....

(og jeg har lyst til at smide tlf. ud, men den er desværre ikke så gammel - så det går nok ikke ;-))

mvh Gitte

14 Kommentarer

Har du opdateret facebook?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Gitte!

Bruger du facebook via HTC sense eller via Facebook appen?

Er efterhånden meget i tvivl om hvad jeg egentlig bruger....

havde først App'en, men slettede den igen - og nu er der så en app alligevel, men ikke under mine hentede programmer....

og det virker igen - men ikke som før - så jeg har i hvert fald en anden version end den jeg tidligere havde ..

Min datter hentede en ny APP i aftes - men den virkede slet ikke - så den slettede jeg igen....  og så brugte jeg browser-versionen resten af aftenen - men den er lidt "tung" når man var vant til APP'en...

og så kiggede jeg under programmer i dag - og prøvede den FACEBOOK APP der var der - og den virker som sagt, men anderledes end det jeg tidligere brugte - har haft tlf i ca 2 måneder (og det er min første smartphone) - så jeg er absolut begynder... :-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Facebook sense er den applikation som er indbygget i HTC's brugerflade som kaldes sense.

Facebook appen er den applikation som kan hentes i Android shoppen (market) som er det officielle applikation Glad humørikon

Så var det APP'en jeg brugte - men tidligere en "jeg selv" havde hentet -

kender faktisk slet ikke htc sense...

(måske jeg også skulle bruge lidt tid på at lære min tlf bedre at kende ;-))

Der står at jeg bruger version 1.5.2 nu :-)

Omdømme 2

Jeg ligger ligge begge mine svar sammen i en post..

Sense er bruger fladen på HTC's produkter man kan elske eller hade den (personligt elsker jeg at hade den)

En smartphone kræver lidt tilvænding hvis man kommer fra en tastatur telefon (tro mig jeg ved det)

Den nyeste version af facebook applikationen hedder 1.7.2 kan jeg se på min sony ericsson Glad humørikon

Men der er nogle problemer med wildfire S -og "No peer certificate" - så jeg ved ikke hvilke versioner, der virker - så indtil videre nøjes jeg vist bare med den jeg lige har (hellere en gammel version end en der ikke virker)

mvh Gitte

Jeg har også  htc wildfire s,jeg har ikke de problemer.

Du er heldig :-)

Omdømme 2

Hejsa Gitte.

Jeg har brugt det meste af min nat på at opsnappe dit problem på de forskellige forums som jeg har tilgang til og de alle siger at de heller ikke kan genkende de problemer som du har med din wfs (forkortelse af Wildfire S)

Selv har jeg en Sony Xperia Mini Pro (dejlig dame hehe).

Jeg har også ladt mig fortælle at dette skulle virke: https://market.android.com/details?id=com.facebook.katana&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5mYWNlYm9vay5rYXRhbmEiXQ..

Det er den nyeste udgave af facebook applikationen som kan hentes på android market, bemærk at linket er til pc udgaven af Android Market Glad humørikon

Held og lykke med at få det til at virke Gitte, jeg skal nok holde øje med tråden her i løbet af dagen og resten af dagen

/jytfin

Gitte.

hehe måske, det var nu bare for at hjælpe,måske der er noget i vejen med din mobil.

Ja, sådan opfattede jeg det heldigvis også , og mener positivt at du er heldig :-)

mvh Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P