HTC Wildfire problemer

Hej alle TDC brugere herinde :-)

Idag har jeg været inde og købe en ny telefon i TDC butik. (Jeg har været kunde hos TDC med min mobil, i et par år nu) Så jeg bibeholdte så det gamle nummer. Det der undre mig nu er så at, før jeg købte min nye mobiltelefon (HTC Wildfire) Havde jeg penge på min gamle mobil, (HTC Magic) Men nu hvor jeg så har sat sim-kortet, i den nye telefon siger den at mit abbonoment er spærret. Så prøvede jeg så og sætte sim-kortet tilbage i min Magic. Men her var svaret det samme.. Jeg forstår ikke dette her? Da jeg ikke har brugt mit abbonoment op endnu. ANY IDEAS?! Er rimlig irreteret lige nu, tak! :-)

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jessyBrunet

Tak for dit indlæg og undskyld det sene svar.

Der kan være flere ting, som kan være gået galt, og vil derfor høre om du har fået løst dit problem.

Hvis ikke, er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

hej jeg har lige fået min HTC  wildfire og er rigtig glad for den men har fået pillet for meget ved den så vil godt gendanne den som den var da jeg modtog som du kan med alle andre mobiler men kan bare ik finde ud af hvor jeg gør dette.. 

hjææælp hehe

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P