HTC Wildfire

Hej.

Jeg har på en af mine forsider, på min HTC lagt, Favoritter, ud, Men jeg kan ikke komme til at tilføje nogen favoritter. Det er som om jeg ikke har nogen kontakter liggende på min telefon, den kan i hvertfald ikke finde nogen og overfører til favoritter. Alle mine Personer, altsår alle mine telefonnumre, ligger på mit sim kort og ikke på selve telefonen. Er det det der er galt? Jeg har, fra tidliger erfaringer, ikke lyst til at mine kontakter ligger på telefonen, men jeg vil gerne have dem på sim kortet. Som alternativ kunne de ligge både på SIM og telefon. Dette kan jeg dog ikke finde nogen steder.

Kan nogen hjælpe mig med at få nogen favoritter på forsiden samt få mine kontakter både på SIM kort og selve telefonen.

Håber det er til at forstå.

Stine

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Problemet ligger givetvis i at du bruger dit SIM-kort som memory til dine kontakter. Det fungerer rigtigt dårligt på næsten alle telefoner idet det lægger en hel del begrænsninger på hvordan man kan håndtere sine kontakter.

Du kan i indstillingerne for telefonens hukommelse vælge om du vil bruge SIM-kortet eller telefonhukommelsen. Du bør vælge telefonhukommelsen.

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P