HTC til Iphone

Jeg kan normalt gerne sende MMS til alle, men min kammerat har lige fået en Iphone 4 og han kan ikke modtage MMS fra mig.

Jeg har sendt MMS'er til andre som fint modtager dem, og jeg kan sagtens modtage fra ham, men han modtager ingen af dem jeg sender til ham. Hvorfor ikke??

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Halløj,

Det burde ikke have noget med din mobilopsætning at gøre, det er din kammerats mobilopsætning. 

Afhænigt af hvilket mobilselskab han har og hvilken mobil han har, kan han muligvis finde MMS opsætning på udbyders hjemmeside, ellers er Google en god ven.

jamen han kan godt sende billeder til andre.. og jeg kan godt modtage dem fra ham...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Mmh. Er du så sikker på, at når DU sender MMS'er til andre end ham også, at de så modtager dem?

Omdømme 2

Prøv at tjek hans opsætning igennem alligevel. For det ser jo ikke ud til at fejlen ligger hos dig.

Sådan burde DIN opsætning se ud(til android):

Internet

• APN: internet
  • MCC: 238
  • MNC: 01
  • APN type: default (viser IKKE grøn plet hvis ikke der står "default")
MMS

De andre modtager dem fint.

Omdømme 2

Problemet ligger højst sandsynligt hos ham. Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P