HTC Sensation uden liv.

Hej,

Jeg skriver herinde for jeg er ved at være godt og grundigt frustreret. Jeg har hidtil været tilfreds med TDC og produkterne har kørt sådan nogenlunde godt for mig. 

Jeg købte den 24.8.2011 en htc sensation. Efterfølgende har den været til rep. tre gange for de samme fejl. Den seneste gang får jeg så oplyst, at jeg skulle komme igen hvis fejlen kom op igen fordi så skulle vi finde en løsning så jeg kunne få en ny tlf. Den blev så sendt til en ekstern rep., og kom tilbage til mig i posten. Det var såmænd fint nok, men kassen var åben?!!? Det var da et held mine ting var deri, men det gør mig ikke særligt tryg ved at skulle indsende min tlf. igen. 

Da jeg efterfølgende har haft de samme fejl, opsøgte jeg butikken igen med det til hensigt at skulle finde en ny tlf. for jeg synes det her er under alt kritik, at de (for tdc butikkens skyld) skriver de samme fejl på flere forskellige måder, så den regel med at når den først har været inde tre gange for samme fejl ikke opnås inden for de 6 mdr., så jeg kunne få en ny tlf. 

Det er de samme fejl med at den smider mig af netværket så jeg hverken kan ringe eller skrive. Den påstår en sms er afsendt, men jeg kan ikke stole på det - for halvdelen af gangene skriver vennerne tilbage "hvor blev du af?". Der er hyppigere genstarter ud af det blå, hvor jeg skal indtaste min pinkode igen igen... Derudover holder batteriet max til 10 min tale eller ja hvis jeg er heldig en times brug (sms / spil eller lignende) Det gik nogenlunde i starten, efter at jeg fik af vide der var udskiftet et motherboard eller noget i tlf. Men så kom opdateringen til den seneste version af android også er det gået helt galt... Så er det mit spørgsmål er, kan det passe man skal leve med en tlf., der er nu (da jeg har følelsen af at butikken har trukket min tid.) 7 mdr gammel og så ustabil som det her? 

Sidder og har virkelig følelsen af at jeg bør involvere nogle myndigheder på det her, for føler mig godt og grundigt røvrendt og telefonen har jo været dyr nok... Men kundeservicen er sandelig så ikke fulgt med! Er der ikke en rimelig løsning at finde på det her?!?! For er stærkt frustreret og ja overvejer stærkt at forlade tdc efter den oplevelse her for salgstrickene til at sælge de dyre tlf. har de på plads, men hjælpe så den fungerer - det sidder ski ikke helt i skabet.

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Tak for dit indlæg.

Det lyder som om, at det har været et rigtigt træls forløb og det er jeg ked af at høre.

Jeg har sørget for at sende denne sag videre, og du vil blive kontaktet af fra vores butik, så vi kan få løst dit problem.

Med venlig hilsen

ThomasG

Hej ThomasG,

Jeg håber det hjælper, for jeg slås med at tlf. går ud i tide og utide nu. 

Strømmen holder stadig ikke, så tør bogstaveligt talt ikke leve med den længere.

Men bliver jeg kontaktet på mail eller hvordan?

MVH Tanja

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tanja

Jeg er rigtig ked af, at høre om din oplevelse, fordi det er slet ikke i orden det, der er sket.

Derfor har jeg selv personligt haft fat i vores butik, for at sikre vi finder en god løsning til dig.

Det eneste du skal gøre er, at gå ned i din TDC butik og spørge efter Lars. Så vil han sørge for, at du får en ny telefon.

Hvis der skulle opstå de mindste spørgsmål eller andet jeg kan hjælpe med, har jeg sendt dig en PM (private message) med min personlige e-mail, hvor du kan skrive direkte til mig.

Jeg vil gerne beklage forløbet, dit forløb har ikke levet op til de krav om kundeservice vi har. Men jeg er glad for, at du har skrevet herinde, så vi kan få rettet det op Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)