HTC One - ”Nummeret kan ikke afspilles..."

Kære TDC

Jeg kan ikke få mit TDC Play til at virke på min under ½ år gamle HTC One.

App’en kører fint, men når jeg prøver at afspille får jeg altid meddelelsen ”Nummeret kan ikke afspilles, det kan skyldes problemer med netværket. Prøv venligst senere”

Problemet er det samme uanset om jeg er på trådløst netværk eller mobilnetværk.

Hvad skal jeg gøre?

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, og velkommen til TDC's forum! Glad humørikon

Hvilket mobilselskab har du på denne telefon?

/Alex

TDC... (paradoksalt nok;-) )

Omdømme 1

Okay, så har du formentligt et abonnement der indeholder TDC Play. Glad humørikon

Har du været igennem valideringsprocessen? Hvor du skulle indtaste dit mobilnummer, og derefter den tilsendte aktiveringskode?

Ja - det fungerer for eksempel upåklageligt på Ipad.

Omdømme 1

Hmm...

Jeg tror det bedste ville være at få noget personlig hjælp i en TDC Butik. Det kræver nok at man er i besiddelse af telefonen, for at kunne afgøre hvad der forårsager fejlen. Glad humørikon

I nogle tilfælde vil vores Hotline også kunne løse dette problem, ved at kigge på nogle valideringer. Men jeg tror ikke det er problemet i dette tilfælde. Du finder kontaktinformationer her www.tdc.dk/kontakt og nærmeste TDC Butik kan du finde her: http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_butik

Håber du finder en løsning Glad humørikon Andre bud er selvfølgelig også velkomne herinde.

/Alex

Jeg undre mig over at du kan have en HTC one telefon.... vi andre går og venter på at den kommer til DK....?

HTC one X... sorry

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P