Svar

HTC Legend vil ikke sende video

• Dea
  • 0 kommentarer
Hej

kan nogen mon hjælpe mig med følgende:

min HTC Legend købt i november vil ikke sende videoer. Jeg har prøvet ALT: ændret opløsningen, ændret optagelængde m.v.

Alligevel får jeg beskeden om, at elementet er for stort. Hvad gør jeg galt??

Jeg har ingen problemer med MMS.

icon

Bedste svar af Benzon 4 januar 2011, 14:19

Problmet er at en MMS ikke må fylde mere end 300kb og en film optaget med en Legend fylder normalt en del mere.

Desværre ser det ikke ud til de har tænkt så langt og tilføje MSS kvalitet i Legend prøvede lige og starte min den gamle op.

På min nye Desire HD har jeg nemlig mulighed for at vælge MMS kvalitet

Se original

4 Kommentarer

Problmet er at en MMS ikke må fylde mere end 300kb og en film optaget med en Legend fylder normalt en del mere.

Desværre ser det ikke ud til de har tænkt så langt og tilføje MSS kvalitet i Legend prøvede lige og starte min den gamle op.

På min nye Desire HD har jeg nemlig mulighed for at vælge MMS kvalitet

tak for dit svar - selv om jeg synes, at det er megatræls, hvis det er derfor!

jeg havde en Sony Ericsson 905 cybershot før - og jeg må sige, at HTC Legend har skuffet mig både hvad angår billedkvalitet og så det med at den ikke kan sende videoer.

Kan godt forstå du er træt af det.

SE Cybershot var jo også slået stort op på kamera, det er Legend ikke, den er slået op på det lækre design og på Android styresystemet.

Har lige prøvet og søge lidt rundt og kan desværre ikke finde en løsningTrist humørikon

tak for din søgning - jeg har heller ikke selv kunnet løse problemet - men det er der jo så en grund til Gal humørikon

Ja, HTC'en er lækker i designet, og jeg havde på forhånd læst dens anmeldelser, hvor kameraet på mobilsiden.dk fik fine anmeldelser. Bl.a. derfor valgte jeg den og ikke en wildfire.

Nå, der er nok ikke noget at gøre ved det. Må overveje en Iphone.... Tak for din indsats Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)