HTC Legend

Hejsa!

Er lige blevet bedt om at opdatere min nye telefon og dette er gennemført. Jeg kan desværre ikke mere få det mobile net til at virke - kun mit WiFi. Kan nogen hjælpe mig?

Kan heller ikke få adgang til min google-konto. Tilbagemelding siger "Datatjenester er ikke tilgængelige"

Er helt på den nu med sådan en ny telefon - håber en vil hjælpe :-)

Hilsen

Muttidutti

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du skal prøve at genstarte din telefon.

Hej Mikkel!

Det har jeg desværre, uden held, prøvet - da jeg selv var af samme mening - ligesom en almindelig computer!

Hilsen

Muttidutti

Det er som om, der er sket et eller andet under opdateringen. F.eks. når jeg går på FB og trykker på opdater under nyheder så skriver den: Der er opståen en fejl under indlæsning af data (null)

Nogen ideer ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

ok, det er bare altid det første man skal prøve lige som med en computer.

så skal du lige prøve at se om dine internet indstillinger er rigtige, både dem til wifi, men også til mobil data.

her er et link til hvordan du gør med mobil data.

http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/kundeservice/mobil/Vejledning_Android_Internet.pdf

til dit wifi, kan det muligvis hjælpe at fjærne netværket og opset det igen.

Hej igen!

Det har jeg også prøvet og det gav heller ingen forskel! Har virkelig forsøgt selv, inden jeg her ville angive, at jeg er en smule "dum"!! Ha ha

Omdømme 3

Hej,

i såfald skulle jeg også være dum.

jeg har ikke fler ting du kan prøve, men bliv hængene, jeg ved der er mange der har HTC her inde, det kan være en af dem har en løsning.

men for mig ser det ud til at HTC og Samsung virklig har problemer med at køre android i forhold til hvordan Sony Ericsson klare det, jeg ved ikke rigtig om det er rigtig, men hvis du læser alle de indlæg på forum om andriod så ser det skidt ud for HTC og især Samsung.

hvis du ikke har får en god løsning, så synes jeg du skal prøve at gå ned i TDC butik og høre om de kan hjælpe.

OK, 1000 tak fordi du gjorde dig tid til at svare mig! Synes bare det er mærkeligt, at telefonen efter en opdatering siger, at den ikke er leveret til datatjenester, når det før opdatering virkede upåklageligt. Skulle aldrig have opdateret!!!!

Fortsat god aften!

Omdømme 3

Hej,

Ja, jeg ville også sige at det er mærkligt, og træls.

men om du ikke skulle opdater, det ved jeg ikke jeg regner med at lige som med en computer er det viktigt at holde sin telefon opdateret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)