HTC Incredible S kan ikke synkronisere med PC

• Deltager
  • 6 kommentarer
Har netop købt en helt ny HTC telefon og må desværre konstatere, at jeg iflg. HTC har en forkert kombination af styresystem og outlook (windows 7 64 bit og oficce 2010). [i] Troede jeg med det nyeste nye var sikker på, at tingene ville virke, men nej. Føler mig ret meget til grin, for jeg har i mange år været vant til og gald for at kunne synkronisere min mobil med min PC. Har nogen haft og løst samme problem?

3 Kommentarer

Nu har selv HTC opgivet at få den til at synkronisere. der er "muligvis en fejl på telefonen" men den kan ikke byttes før den har været sendt til reparation 3 gange. Skønt produkt.

Har en HTC Desire, som jeg kan syncronisere med Outlook, men ikke med andre programmer og derfor heller ikke med det mail- og planlægningsprogram, som jeg bruger = Windows Live Mail. Det er skidt, men det værste er, at HTC's planlægningsprogram er det mest elendige og simple jeg nogensinde har været ude for. Ufatteligt at HTC ikke kan gøre det bedre.

Faktisk ligger mit program nu også på at HTC sync ikke kan synkronisere hverken billeder eller musik. Outlook synkroniser den nogenlunde, men der opstår af og til nogel underlige fejl. Har været i TDC butikken, hvor man kritiserede telefonen. Det kan undre en, at de så solgte den til mig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)